W.v.setten (tu)

Vandaag een horloge gekocht van forumlid w.v.setten. Deze verkoper reageerde zeer snel op mijn mail en kort daarna telefonisch contact gehad. Gelijk dezelfde dag heb ik het klokje bij hem thuis afgehaald. Bij binnenkomst werd me al gelijk een kopje koffie aangeboden en voor we het wisten hadden we al een uur over horloges gepraat. Al met al een zeer prettig gesprek, plezierige koop en een fantastich mooi horloge.

w.v.setten krijgt van mij een dikke 10!

Zondag de Tissot Seastar 1000 overgenomen van forumlid Wout van Setten
Leuk gesprek gehad over horloges en zijn passie voor Omega horloges
Tijdens het gesprek zij hij mij dat ondanks het ontbreken van de papieren
en de rekeningen ,als er iets zou mankeren aan het horloge hij het zonder
problemen zou terug nemen
Dat geeft een veilig gevoel bij het kopen van een gebruikt horloge

W.v.Setten krijgt een tien

Mer vriendelijke groet
E.Dekker , nog bedankt voor de mooie klok

Gisteren een geweldige Omega f300 bij dhr v Setten gekocht. Afhandeling vlot en zorgvuldig. Uiteraard ook over Omega’s gesproken. De tijd vloog voorbij. Voor mij geldt zeker: " koop bij Wout als je van Omega houdt".
Wout bedankt!

Vriendelijke groet,
J Huygens

Ik hou van een vlotte en correcte afhandeling en dan ben je bij Wout aan het goede adres!! Kortom: daar is prima zaken mee te doen.

Positieve ervaring!
Zojuist een prima deal met Wouter gedaan.
Prima verkoper, netjes met de afhandeling.
Een aanrader dus.

Wout bedankt,
snel en oprecht.
naar volle tevredenheid.
grt
Peter

Heel prettig zaken doen met Wouter. (tu)

Wout,

we hebben al diverse malen elkaar gesproken en “zaken” gedaan, al zie ik het niet als zaken, het is een leuke hobby die we delen. Contact is altijd goed en de horloges die je aanbied zijn top. Een eerlijke man met verstand van horloges.
Ik ga er van uit dat we in de toekomst zeker nog vaker “zaken” gaan doen.

Bedankt,
Martin

De Speedmaster die ik van Wout overgenomen heb, is binnen. Schitterende klok! Echt een toppertje.

Wout bedankt!

Vlak voor vertrek naar “een weekendje weg” nog net het paklje van Wout in ontvangst genomen. Uiterst fraaie Omega 600, goed verpakt en in prachtige conditie.

Wout bedankt!

hans cp

Afgelopen week een tweetal nato’s verkocht aan forumlid w.v.setten. Snelle betaling, bondige mailwisseling. Fijn “zaken” doen!

(tu)(tu)Zojuist een mooie Hirsch band overgenomen van Wout.
De band kwam keurig per post in de bus,en is in pracht staat.
Het is een nieuw exemplaar,en heb hem aangekocht voor een van mijn Omega vintage horloges.
De transactie is fijn verlopen,en ik ben zeer tevreden,
Wout,nogmaals bedankt,ben er erg blij mee(tu)
Foto,s volgen later,
mvg Leon

(tu)

Wout heeft mij zijn Tissot T12 verkocht. (ongelooflijke bonk jaren '70 staal)
Ondanks de incompetentie van een persoon bij de Primera is het horloge goed gearriveerd, mede dankzij een heel sjiek horloge etuitje :slight_smile:

Vlotte en vriendelijke communicatie :slight_smile:

Kan ik me bij aansluiten: vlotte emailcommunicatie, even bellen en geld overmaken. Sneller kan niet.

Menno

(tu)
Pas weer een buckel en horloge gekocht van Wout, was weer perfect.
Goede spullen, goed contact en vriendelijkheid al om.
Een aanrader en aanwinst voor het forum.

Groet en zeker tot in de toekomst :wink:

Vandaag een mooie deal gemaakt met Wout, prima forumlid en lekkere koffie (tu)

mvg, Frans

Heb vandaag een mooie stalen NOS Tissot band binnen gekregen zag er netjes uit volgens afspraak Bedankt

Mvg Aurodure

Omega 600 caliber gekocht van Wout. Alles netjes en snel afgehandeld en in super staat.

goeie deal en goeie verkoper.

Robin

Prima nato van Wout binnengekregen. Supersnel, supergaaf!

Menno

prima zaken mee gedaan.