Vanavond een ruildeal gedaan met Sem @W2W. Hij een Black Bay 58, ik een Speedy met wat bijbetalen. Hij uit Roermond, ik uit Amsterdam, afgesproken bij een Shell Station in Den Bosch. Zelfs daar werden we weggestuurd. Waar moet een mens tegenwoordig nog een watch deal doen? Shady op de parkeerplaats dus, maar het vertrouwen na veel whatsapp contact was groot. En terecht! Sem is een hartstikke aardige gozer, volledig betrouwbaar en een aanwinst voor dit forum. Dank Sem!
Insgelijks Ivar! Het was een hele opgave maar zeker de moeite waard.
Buiten dat het een leuke deal was, was het ook een leuke conversatie.
Ik hoop dat we in de toekomst weer zaken kunnen doen! Hiervoor nogmaals dank.
@watchcontext
Vandaag een horloge verkocht aan Sem, alles naar tevredenheid verlopen. Komt gedane afspraken na en vriendelijke kerel
Bedankt voor de fijne afhandeling Raymond. Ik hoop dat we in de toekomst nog iets voor elkaar kunnen betekenen. Het is geheel wederzijds dat het een prettige ontmoeting was!
Horloge verkocht aan @W2W
Duidelijke communicatie en vlotte afhandeling.
Nog even zijn 1680 mogen bepotelen
Volgende keer zeker weer!
Rating: *****
Bedankt voor de uiterst correcte afhandeling @LeftLiner. Leuk gesprek en erg lekkere koffie. Wellicht doen we in de toekomst vaker zaken. Nogmaals dank!
@W2W; dank voor de leuke deal!!
Erg enthousiaste kerel die weet wat hij wilt! Leuk zaken doen.
Vlot een goede ruildeal gedaan met Sem. Van beide kanten blij!
Hartelijk dank PP. Gezellige ochtend gehad met mooie gesprekken over de hobby. Zeker voor herhaling vatbaar!