Waan van de dag?

Is het een virus?
Hoe krijgen die viseters het voor elkaar dat plots een ieder het over de grote Seiko heeft…:astonished:

Is dat ooit anders geweest dan? (en dan heb ik het niet enkel over het eten van walvissen)

Snap wat je bedoelt maar eens keer wat anders dan die talloze drollex verhalen :wink:

3 likes

Bedoel je de IJslanders?

2 likes

Inderdaad de moeite waard om er nog een (onzinnig) topic voor te openen…

4 likes

Ik vind het wel een goede vraag. Zelfde als met de Rolex DJ (en wellicht in mindere mate Speedy Tintin): waar komt ineens al die interesse en vraag vandaan? En is het hetzelfde verhaal buiten HF?

En persoonlijk is extra opvallend dat ik met hypes van 2 van de modellen hierboven beschreven mee doe en altijd dacht dat ik geen meeloper was…:roll_eyes::disappointed::wink:

2 likes

Wacht maar tot de HFLE 2019 bekend wordt :sunglasses:

1 like

:rofl:

Interesse was er altijd al denk ik. Vraag is gecreëerd door de 50% korting vermoed ik. :wink:

4 likes

Idd heel veel, niets anders dan Rolex en Seiko.
Heb persoonlijk niet veel met beide merken, maar gelukkig verschillen de smaken.
Anders liep iedereen met hetzelfde.

Lees eens een boek van Jon Kalman Stefansson, wat een schrijvert, geen kwaad woord over de Ijslanders :innocent:

Heeft niet een vrij beperkte groep mensen er vandaag heel veel over gepost, waardoor de hype groter lijkt dan ze werkelijk is? :thinking:

1 like

Dat is volgens mij hier altijd al geweest. De Rollieboys tegen de Seikoknapen.

3 likes

Komkom

Een hype binnen een heel klein selectief groepje. Mensen zonder afwijking zijn totaal niet bezig met horloges zoals de mensen hier. Volgens mij is er dan ook geen sprake van een hype.

Lekker respectloos weer…

1 like

Dat geeft maar weer aan dat GS nog geen echt gevestigd luxemerk is :wink:, anders zou de vraag wel omhooggaan als de prijs ook stijgt, zoals met Rolex wel het geval is.

1 like

Die zijn meer van de gefermenteerde haaien geloof ik. :nauseated_face:

1 like

excellent deduction Watson. :+1: :male_detective:

No shit, Sherlock

1 like