Waanzinnige sub

http://www.rolexforum.nl/topic.php?id=8964

allemachtig, wat is dit geslaagd zeg

hou helemaal niet van nato, maar dit is wel zeer geslaagd (tu)

ps; ik heb absoluut geen baat bij de verkoop

Mijn beste,

Inderdaad. Je hebt niets te veel gezegd.
Even doorklikken voor de foto’s en het water loopt mij………………………………………………….

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Heel mooi, zeker, en de prijs is niet onredelijk.

:wink: http://forums.watchuseek.com/showthread.php?t=308628

helemaal als je weet wat zo’n coating kost

schmeink Schreef:

helemaal als je weet wat zo’n coating kost

Enlight me … :smiley:

1500 euro :smiley:

die link van jou is nog mooier (tu)

Inderdaad waanzinnig mooi! Om over die Seadweller nog maar te zwijgen.

Is die PVD laag dan ook echt krasvast?

schmeink Schreef:

1500 euro :smiley:

die link van jou is nog mooier (tu)

Liever een tweede horloge … :smiley:

het schijnt krasvast te zijn

damn, ik ben verliefd :smiley:

schmeink Schreef:

het schijnt krasvast te zijn

damn, ik ben verliefd :smiley:

Ben ook wel onder de indruk ja…

Dus zonder coating had deze aangeboden kunnen worden voor 1250 euries???:+

Dat was pas een koopje geweest:z

dit is inderdaad een zeer geslaagde uitvoering, ik kan maar niet wennen aan een nato band, zeker niet op zo’n luxe klok…maar goed smaken verschillen, de coating is erg geslaagd, de prijs ook…of is dit misschien weer een neppert?:wink: zoals Krabrong ons laatst nog liet zien…zal toch niet op een rolex forum…maar goed ik ben absoluut geen kenner maar deze prijs is acceptabel zeker als de coating alleen al 1500 kost…

Best nog wel prijzig voor een no date met nato, maar dat komt dus hoogstwaarschijnlijk door de coating.

Het spijt me, maar ik vind het niet mooi. Eigenlijk vind ik geen enkel gePVD’d horloge mooi…

Overigens snap ik niet dat de PVD coating zo duur moet zijn. In Veghel zit een bedrijf dat voor tandartsen PVD coatings aanbrengt op gebitsprotheses etc. Zwart staat niet hun standaard-rijtje, maar dat kunnen ze ook voor je doen. Ik heb wel eens contact met ze gehad om een PVD-laag van een horloge af te laten halen. Vandaar dat ik weet wat ze kunnen.

Menno

ben er ook niet echt kapot van zie zonder liever die van jou scheink op geheel staal zonder die armoeige nato.

bij mij op het werk coaten ze ook van alles bv titanium tegen esd schaden goud
voor sommige onderdelen maar vind die 1500 euro knap geld

Ik houd persoonlijk niet van duikers, maar ik vind dit toch wel een klokje die mij zeker kan bekoren! Een puik eindresultaat!
Erg ‘clean’, dat zwarte.

idd knap maar door de coating weer niet meer “echt” vind ik dan. En de coating er weer afhalen kost ook weer de nodige kluiten en dat zou pas gek zijn ook.

Met een Sub op nato heb ik geen probleem, vind ik top! Maar met PVD wel. Ik vind er niks aan! Het is helemaal van deze tijd, vandaar misschien dat mijn interesse meer en meer uitgaat naar vintage.

(tu) Maar owee owee voor krassen… :o

Ik vind het wel erg mooi strak, back in black!

oh ja, en geen loepje :slight_smile: