Omdat ik op deze natte vrije dag aan t wachten ben tot de hemel weer opklaart, maar eens even gekekenb waar 1 jaar forum toe geleid heeft. Als ik ze zo bij elkaar zet moet ik zeggen dat het toch aardig op een verslaving is gaan lijken…Ik hoor me ook elke keer weer tegen mijn vrouw zeggen: dit is écht de laatste, hierna zou ik niet meer weten welke ik zou willen hebben :D…
Het begon 15 jaar geleden met deze (en t zou 14 jaar duren voordat ie er een broertje bij kreeg)
Na aandringen van een goede vriend ben ik toen naar Roland Oostwegel gegaan en ben met deze naar huis gegaan…
Daarna via ebay deze aangeschaft, nadat ik toch door redelijk wat leden enthousiast was gemaakt voor dit merk…
Ik was echter ook erg gecharmeerd geraakt van de RO1 en tijdens 1 van zijn presentaties in Terworm, ook maar besteld:
Vervolgens kwam de 1e Omega:
Waarna ik van dit merk erg positief verrast was, dat leidde weer tot deze:
De laatste was een paar weken geleden, ook weer een Omega…
Zoals gezegd, lijkt het aanschaffen van een nieuwe klok toch al bijna dwangmatig…Alhoewel ik moet zeggen dat ik nu écht niet weet welke ik zou willen hebben
Gefeliciteerd, je ben nu gecertificeerd horlogeverzamelaar en behept met het virus dat velen hier opgelopen hebben. Zoals echter in de regels staat van het forum (ongeschreven maar toch) is je verblijf en het gevolg ervan op dit forum voor eigen risico, er valt niet te claimen
Een jaar heeft Joep zich al kunnen vergapen aan het ware horlogegevoel,
een jaar vol overgave aan die plezante hobby op een forum vol gejoel
Dat eigenzinnige horlogeforum, waar je alle besef voor de tijd verliest,
van welk horloge posten we vandaag en wat voor kaliber is dat, tot welk horloge hij kiest
Gelukkig heeft Joep de smaak nu goed te pakken,
getuige zijn verzameling aan horloges voor alle gemakken.
Dus dat beloofd wat voor het volgende jaar,
want zo’n aficionado ’pur sang’, creëert de tijd met een wellustig polsgebaar!![/b]
Joep gelet op het feit dat het virus nu in je botten zit mis ik nog een bepaald merk in je collectie… iedere Omegadrager gaat een keer voor de bijl :)-D
Wat een prachtige collectie, Joep!
Wat mij betreft de Railmaster en R.O.1 als twee hoogtepunten
Fantastisch dat je dat binnen een jaar weet te bereiken.
Coenraad, mooi gedicht! Het woord ‘aficionado’ kende ik nog niet, mooi!