Wie weet Waar adaptors voor de EcoZilla te verkrijgen voor het plaatsen van een leren band.
Genesis
Wie weet Waar adaptors voor de EcoZilla te verkrijgen voor het plaatsen van een leren band.
Genesis
Effe googelen op walt adapters of suppa adapters.
De suppa adapters zijn mooier imho, doordat ze een beetje naar de pols toe buigen.
Bedankt voor jullie advies, die Suppaparts, kosten die rond de € 45 om ze in Nederland te krijgen?
Genesis
Ik heb ze vorige week binnengekregen en ben er zeer tevreden over! De adapters zijn makkelijk te monteren en de lugs zijn makkelijk te verwijderen, deze zijn namelijk geschroefd.
Je kan ze gemakkelijk via de site bestellen. Ik was geloof ik 56,- kwijt incl verzenden e.d. ($70,- staan ze op de site).
Zie ook de Facebookpagina van t forum, daar heb ik wat fotootjes gepost van het geheel met een Natostrap, maar ook met een lederen band.
Veel plezier en succes!
Groeten,
Bas
antwoorden zijn er al … je horloge wordt er
echt mooier van!!http://img.photobucket.com/albums/v474/Rick-Hollan
d/6_zps8a319f2f.jpg
Wow wat zou deze gaan kosten als je hem weg moest doen? Wat een plaatje met die dikke witte band.
6,3 miljard euro 
ik doe hem nooit weg vind het zelf een geweldig horloge.
mijn collega vraagt iedere dag wat moet hij kosten? … ook wanneer ik hem niet draag 
Dat geloof ik graag, het is echt mooi gedaan. Zeker iets om over na te denken.
Mooi om te lezen dat je van een dergelijk horloge kan genieten terwijl je veel duurdere horloges in je collectie hebt.