Waar best verkopen ?

Ik heb momenteel 4 horloges waarvan ik er 3 zou willen wegdoen, en iets anders in de plaats aanschaffen.
Gezien ik nog geen trustlevel 2 heb, kan ik hier echter niet verkopen.

Over chrono24 heb ik al vreemde dingen gehoord, verborgen kosten, enz. dus als leek in de horlogewereld blijf ik daar liever weg.

Dus, een site als 2dehands.be (equivalent van marktplaats in Nederland), of andere suggesties ?

1 like

Chrono werkt prima!

In een ander topic gelezen dat je je horloges nergens anders te koop mag zetten als ze op chrono24 staan of er zijn kosten aan verbonden.

Eerlijk gezegd vind ik dat nogal bizar. Of betaal je een commissie als je daar een horloge verkoopt ?

Je betaalt een vaste commissie idd. Vandaar hun eis maar heb niet eerder vernomen dat dit een probleem geweest is.

Ik zou gewoon op marktplaats verkopen. Er zitten ook echt goede mensen bij.

3 likes

Het hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor horloges het zijn en wil je zelf onderhandelen of via een veiling etc.

dat is onzin

Geen dure, 1 Hamilton en 2 Certina’s…

1 like

Dan zou ik Marktplaats doen.

1 like

Zoals Marbleu schrijft Marktplaats is het beste voor je horloges, succes.

1 like

Inderdaad marktplaats werkt prima al meer dan 10 horloges gekocht en verkocht nooit problemen gehad.

1 like

Ik moet zeggen dat mijn ervaringen met marktplaats erg gemixt zijn. Veel mensen die nog geen volledige zin kunnen typen of 1/3e van de waarde bieden. Erg vermoeiend.

2 likes

Chrono24 hanteert commissie, dat klopt. Maar geloof dat je met niet zoveel andere sites zo’n groot liefhebbers-bereik hebt.

:arrow_up:
Dat dus, of de Belgische evenknie (mocht je in België wonen).

2 likes

Of mee nemen naar de rikketik…

Ligt aan de prijsklasse :thinking: maar kan ook gewoon via Marktplaats.

Hier actief worden/blijven. Of heb je haast? Dan marktplaats.

Gewoon op Marktplaats, geduld hebben dan komt het helemaal goed.

1 like

Dat zijn de voorwaarden waarmee je akkoord gaat.

Kan beide prima. Gewoon 6.5% meer vragen op chrono

Hou ze gewoon nog een paar maanden vast .
Dan kan je ze hier verkopen.
Je bent van September, morgen is het al Juli