Waar blijven de Speedmaster freaks?

Speedmaster mannen… slapen jullie nog???

http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=4993789&rid=0

Wat een bizar vette Speedy met meteoriet wijzerplaat…

En dan ook nog eens een limited (jahaa, dat nemen we van de Speedy al lang niet meer serieus) ter ere van de Apollo-Soyuz missie uit 1975.

De originele 1975 uitvoering is een droom van me, totaal onbereikbaar (500 exemplaren uitgegeven en slechts een handjevol exemplaren in het wild bekend) maar deze geeft mogelijkheden.

Gr. Roel (tu)

• aast op de spaarpot van de kleine, verlaagt het huishoudgeld, annuleert vakantie en maakt de vloerdelen 15% duurder *

:smiley:

Vind je 'm echt bizar vet? Ik vind er niets aan. Of ben ik nu gek?! :wink:

hoi Roel
in eerste instantie een beetje vreemd,maar na even doorbijten,ja ik vind hem wel apart,zal eerst mijn fondsen moeten aanvullen,maar wie weet !!!
gr john

Ik weet het nog niet (alsof ik ooit het geld ervoor zal hebben) Die achterkant vind ik in ieder geval niet mooi maar daar zit mijn pols toch tegenaan :wink: Maar echt lelijke speedmasters bestaan niet.

Ik vind het helemaal niks. Net of kleine kinderen met een HB-potlood over een wijzerplaat hebben zitten krassen. Als je de gigantisch uitvergrote foto’s ziet, zie je het reliëf, maar in werkelijkheid zie (m.i.) alleen grijze krassen.

Maar gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak! Anders zouden we allemaal met een … (lelijk horloge naar keuze invullen) rondlopen.

Menno

Ik vind hem prachtig. Ten minste op de foto.

Krabong Schreef:

Speedmaster mannen… slapen jullie nog???

Wat een bizar vette Speedy met meteoriet
wijzerplaat…

Als ik niet beter wist, zou ik hem eerst even naar Ferrie gestuurd hebben:D:D

Geweldig!
Dit lijkt me echt een prachtig horloge, erg mooi.
Echter denk ik dat hij in het echt anders is dan op deze foto’s, hoeft niet negatief te zijn natuurlijk :wink:

YYYYYIIIIIIIIIIKESSSS!!!

HEBBE! HEBBE! HEBBE!

Euh…prijs?

Mies.

Hmmm…

Ik ben best een Speedmaster liefhebber, maar hier gaat mijn hartje niet echt sneller van kloppen.

En wederom een LE…:sunglasses:

De subdials vind ik ook niet echt geslaagd, doe mij maar een ‘‘gewone’’ Pro-Moon Speedmaster in plaats van dit.

Het design en uurwerk (lemania) van de Pro-Moon is IMHO al meer dan perfect.
Net als de Submariner een klassieker pur sang…(tu)

Deze meteorite dial is not my cup of tea…

Maar goed dat smaken verschillen…B)-

Krabong Schreef:

• aast op de spaarpot van de kleine, verlaagt het
    huishoudgeld, annuleert vakantie en maakt de
    vloerdelen 15% duurder *

:smiley:

Reden genoeg om je uit de ouderlijke macht te laten zetten en zowel je vrouw als je dochter door mij te laten adopteren :)-D

hcptdg Schreef:

Reden genoeg om je uit de ouderlijke macht te
laten zetten en zowel je vrouw als je dochter door
mij te laten adopteren :)-D

:D:D:D

Krabong Schreef:

Wat een bizar vette Speedy met meteoriet
wijzerplaat…

als 't nou een stukje van de maan was… :stuck_out_tongue:

En dan ook nog eens een limited (jahaa, dat nemen
we van de Speedy al lang niet meer serieus)

Idd, het limited gaat er een beetje vanaf. Maar toch fijn dat niet iedereen dezelfde heeft.

De wijzerplaat zelf vind ik zo niet erg mooi. Heb een idee voor Omega, een normale wijzerplaat, waarvan de subdials stukjes van de maan zijn, met mini kratertjes erin :smiley:

Zo’n stuk vallende ster zou mooier zijn op de achterkant of zo. Nog niet zo erg als een Snoopy Speedmaster die ik ooit zag.

hharry Schreef:

Zo’n stuk vallende ster zou mooier zijn op de
achterkant of zo. Nog niet zo erg als een Snoopy
Speedmaster die ik ooit zag.

Die is juist cool IMO! Ken je de achtergrond van de Snoopy? Zomaar even een stukje van het www:

Moet ik hier nu alweer de Snoopy gaan verdedigen??? :smiley: :smiley: :smiley:

Bedankt EddyC, voor de achtergrond info! Verder roep ik alle haters op om het Snoopy logo eens door een loep te bekijken, super cool!

Over smaak valt niet te twisten (tu) maar ik ga deze Speedy toch echt eens serieus bekijken!!! Super vette wijzerplaat, cool deksel, opgelegd logo, rode streep tekst en re-issue naar 1975…

Ik vrees alleen dat de prijs fors zal zijn… en als ik dan weer budget heb is het maar de vraag of deze Speedy (voor mij) kan concurreren met een vintage Oyster :+

Gr. Roel

Sea Dwellers verkopen ook goed hoor!

hcptdg Schreef:

Sea Dwellers verkopen ook goed hoor!

Auwe :wink: Verkoop van de 16600??? Daar moet ik voorlopig niet aan denken…

De verhouding Omega - Rolex in m’n collectie is zoek…

Een moderne Speedy zou weer iets van balans brengen :smiley:

gr. Roel

Een Rolex met Donald Duck?

Bedankt dat je ons hebt wakker geschud Roel (tu)
Deze slaat in als een meteoriet!!