Waar doet dat horloge je nou toch aan denken?

Ik vind het een bekken.

Dat is overigens een homoniem van een op mijn middelbare school gebezigd synoniem van kussen.

Cirkel rond.

:drum::dvd:

1 like


Doet mij denken aan een bekken:
image
En de kroon doet me denken aan een wijwatersprenkelaar:

7 likes

8 likes

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/4/9/9/499204a3007c46aa0118da78f61f453476616363.jpg

image
image
Sorry voor deze verkeerd-om associatie. :upside_down_face:

Mijn vader droeg zo’n zonnebril, dat type noemden wij thuis “strontvlieg”. “Heb jij mijn strontvlieg gezien?” “Ja, hij ligt in de auto.”

12 likes

Je bedoelt een supercoole Carrera bril?

306_247-03

3 likes

Grappig.
Ik wist niet dat Paiste iets met Corum van doen had.

3 likes

Oh haha dus de bekken-associatie is niet toevallig. :open_mouth: :stuck_out_tongue:


Er zwierf volgens mij meer dan een half dozijn strontvliegen rond in huis en in de auto’s. Om een merkje heeft hij nooit gegeven. Ik heb een oude van hem liggen, dat is bovenstaande “Sir John” maar het zullen vast allemaal verschillende goedkope varianten geweest zijn.

Mijn ooms droegen als gewone bril zo’n zelfde montuur in het RVS. Dat noemden we een “hek”.

3 likes

Ik zou zo’n sjaal rocken, ik draag nooit een das. Sterker nog, ik wil er wel eentje voor bij een wit hemd.

Dat is nou echt een stijltje.

2 likes

Het zijn dassen, ik heb deze twee de afgelopen zondagen gedragen. Daarom hangen ze niet in de kast. Ik ben niet zo’n opruimer. Ik zag ze liggen toen ik de bril ging pakken en ik dacht dat dat een leuke achtergrond zou zijn en een ingangetje voor een geassocieerd horloge. :slight_smile:

2 likes

Ging je naar de Oscars…van 1992?

7 likes

Ik ben het altijd een charmant motiefje blijven vinden, ook al is het inderdaad een beetje gedateerd. Maar dat maakt mij niet uit. :hugs: Mijn lievelingsdas ga ik je pb’en. Als ik die hier plaats neemt gaat niemand mij ooit nog serieus nemen, maar jij deed dat toch al niet meer. :wink:

1 like

Paisley. Dat is echt nog langer uit de mode dan die vliegenbrillen.

Neen.

Graag.

Dus dat is geen argument. Voor de draad er mee. :sunglasses:

1 like

Dit is een leuke woordgrap. :slight_smile:

Ik zal hem jou ook pb’en. :joy: Jij neemt mij dan wel serieus, maar ik jou niet dus dan maakt het me ook niet uit. :wink:

1 like

Graag.

Tuurlijk. Jij bent gewoon een frikandelletje speciaal. Meer niet. :upside_down_face:

2 likes

Gloeiende…breng mij nu niet op ideeën! :thinking:

1 like

Tip van mij: patat waterfiets speciaal en dan één van die frikandellen omwisselen voor een kipcorn.

2 likes

Die bril met dat goddelijke kapsel erbij :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Nu wil ik hem ook ge-pb’t hebben.


Doe ik het goed?

5 likes