Waar doet dat horloge je nou toch aan denken?

Perfect. De ontvetter staat zelfs al klaar zie ik. bolle :ok_hand:

13 likes

Bedoel je die fles met saus? Wacht, ik zal even iets ranzigs opzoeken voor je.

Ontvetten doet het zeker. Ik had hem niet opgeborgen na mijn meest recente projectje. Hier het horloge vóór Dasty, hier de band tijdens de eerste ronde Dasty, hier tijdens de tweede ronde, en hier na het voltooien van het proces.

2 likes

Dasty is echt superspul

1 like

306_247-03

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

1 like

12 likes


24 likes

Wat een leuk topic dit. Zeer vermakelijk.

1 like

Ik vind dit stiekem ook een van de leukste topics op HF. Vooral de wat meer out of the box, abstractere voorbeelden zijn leuk

2 likes

Die heb ik. Zat te twijfelen of ik er nog een batterij in zou laten zetten. Nu kan ik hem niet meer dragen zonder aan verkeersregelaars te denken.

Breitling doet mij altijd denken aan mijn 8 jarige ik die alle elementen uit al mijn verschillende lego sets wilde combineren in een zelf gemaakt super model.

En goud, en een logo aan het eind van de secondewijzer, en gedetailleerd logo op de wijzerplaat, en chrono functie, en een tachymeterschaal, en verhoogde elementen op de bezel, en datum, en , en, en, en niet meer kunnen stoppen met elementen toe te voegen.

Ok sommige nieuwe breiltings zijn juist te saai omdat ze toch dat beetje to mutch van de oude breitlings missen.

afbeelding

afbeelding

10 likes

:joy::joy: nu je het zegt…

6 likes

00

:speak_no_evil:

01

:alien: :v:

12 likes

dr-phil-mcgraw

12 likes

Bar :tired_face: enge man

1 like

images (3)

9200000047784881

4 likes

Mij doet het denken aan

2 likes

LOL Zit zelfs een sexy dame erop geschilderd :joy:

A la:

Maar er is altijd baas boven baas heh…

3 likes

image

=

image

23 likes

:sweat_smile: