Waar doet dat horloge je nou toch aan denken?

Ah okay. Moest er even aan denken n.a.v. de post over de aankondiging van het stoppen van Klokers. Verbaast me niks eigenlijk.

2 likes

Iets wat ik vanavond pas opmerkte toen ik even een doekje over het horloge trok voor de stofjes.

(Poison Headcrab uit Half-Life 2, copyright Valve/Gearbox uiteraard)

15 likes

Dit is écht een super topic!!
:+1:t3:

2 likes

Hoe kom je erop? Nooit zo’n krap in m’n leven gezien. Ben ik ook niet van plan. Wat een afgrijslijk beest. :scream:

Ik heb vrij veel achter de pc gezeten de afgelopen 25 jaar, en dan kom je met gaming de klassiekers Half-Life en Half-Life 2 echt wel tegen.
Heel dit onderwerp is een practig voorbeeld van menselijke patroon- en beeldherkenning, samen met associatief denken. We hebben de neiging om overal patronen, gezichten of andere herkenbare dingen in te zien, en als dat niet zo is, dan heeft ons brein de neiging om het het dan maar te verzinnen zodat er een herkenbaar beeld ontstaat.

4 likes

In al die 35 jaren dat ik achter computers heb gezeten, ben ik hem in ieder geval nooit tegen gekomen. Maar ja, mijn spelletjes bestonden toen uit nog veel houterige figuren dan zo’n poison headcrap. Denk aan Pac-Mac e.d. of meer bij de tijd: Minecraft :smile:

1 like

image
Iets met Noord-Koreanen…
image

35 likes


image

7 likes

image

Bedankt voor de inspiratie, @frankie68!

3 likes

Briljant! :joy:

1 like

ahahah zo zie je maar waar ze het vandaan gepikt hebben

1 like

source (1)

15 likes

image

43 likes

481795_1-tt-width-327-height-444-fill-0-crop-0-bgcolor-eeeeee-lazyload-0

21 likes

22 likes

Dit hoort waarschijnlijk onder het Domme-vragen-topic, maar wie is die man?

Ik denk meer dat het om het verschil tussen zijn twee ogen gaat… :wink:

3 likes

10 likes

Een willekeurige kerel met een tijdelijk asymmetrisch gezicht. In tegenstelling tot het horloge, dat blijvend asymmetrisch is :grinning:.

2 likes

Ik snap je vergelijking.
Maar wat zijn dat voor dingen met die veren erin?

1 like