Waar doet dat horloge je nou toch aan denken?

Dat verklaart waarom de gelijkenis bij jou niet zo treffend was :joy:: ik kon me niet voorstellen dat ik als enige dubai zag :wink:

2 likes

Dat doet mij vervolgens altijd weer hieraan denken…

:grinning:

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/2/0/0/200b9a3c8baaba197e9a745832ee707ff2a94d02.jpeg
https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--r2zSoCRY--/c_fill,fl_progressive,g_center,h_900,q_80,w_1600/ujdksjikossbwvicnwfz.jpg

De foto van @Ruit komt uit dit bericht, ik hoop dat ik hem mag lenen. :innocent: @Da_Watcher verdient het ook om genoemd te worden, die heeft een horloge met een blauwe wijzerplaat die deze associatie al een tijd bij mij opwekt. Of vergis ik me nu? :thinking: Nee natuurlijk vergis ik me niet, het is zelfs zijn gebruikersafbeelding. :joy:

Edit: ik maar stalken om ook een foto van het exemplaar van Da_Watcher te kunnen plaatsen, lees ik dit:

Is het nou gewoon hetzelfde horloge, heren? :joy:

13 likes

Het is mijn ex

2 likes

De parelmoer wijzerplaat is echt bizar. Soms net een wolkenlucht inderdaad. Maar ik zie er ook soms ineens het noorderlicht in. Of een paarse gloed. En als het parelmoer even niet zichtbaar is dan is de wijzerplaat diep zwart.

3 likes

Goed om te zien dat je nog steeds tevreden bent met dit unieke stuk.
Dat diep zwarte vond ik zo mooi omdat het dan juist lekker onder de radar is.

Maar voor @W.E nog wat plaatjes dan :wink:

16 likes

Dat zijn vier verschillende wijzerplaten en geen ervan is die van @Ruit. :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

:stuck_out_tongue_winking_eye::heart_eyes:

3 likes

:point_up_2:

Vooral :+1::ok_hand:

2 likes

Yep, het is een kakofonie van kleuren die soms van diep zwart een groene of paarse zweem heeft. Soms wolken, soms noorderlicht.

Hij blijft mooi en gelukkig geen spijt van de verkoop. Het is fijn dat iemand anders hem met plezier kan dragen. Hoe mooi ook, ik vond hem toch te netjes voor mij en de classic beter passen. Zou ik op kantoor werken zou ik hem niet weg hebben gedaan omdat ik hem dan prima had kunnen dragen.

Ach ja, kopen en verkopen :joy:

Gelukkig heb ik nog wel een plaatje of wat ter herinnering :slight_smile:

3 likes

'nuff said… :slight_smile:

4 likes

6 likes

Krijg je daar nou een gratis roerstaafje voor de koffie bij ?

Je was me net voor :wink:

1 like

Nee… 2… Titanium…

2 likes

Wat zijn die dingen die je erbij krijgt?

image

die dingen onderin het doosje?.. die eruit zien als metalen roerstaafjes?..

dat ZIJN metalen roerstaafjes… Titanium om precies te zijn… omdat iemand hier ooit opmerkte dat mijn secondenwijzer op een roerstaafje leek… 'k heb toen voor de grap een aantal roerstaafjes gemaakt die op mijn secondenwijzer leken… en die geef ik nu als aardigheidje mee met een horloge…

een Balpen is zo gewoontjes… ik heb al een balpen van Breitling, Tag Heuer, Oris, en Meistersinger… kortom… dat doen ze allemaal… alleen Rolex… die heeft ook koffielepels… maar die zijn volgens mij gewoon van standaar “koffielepeltjesmetaal” AKA Nieuwzilver… tja… daar doe ik dan weer niet aan… :smile:

20 likes

Wel echt super origineel :+1:

2 likes

Hadden we deze al?

22 likes

Jawel, post 256 :innocent:

2 likes