Waar doet dat horloge je nou toch aan denken?

Met dank aan de dochter van mijn vriendin :thinking:

jpeg

Op naar de blauwe gedeelte van HF!

Nee zonder gekkigheid…blij met mijn NA :sunglasses:

10 likes

Ik dacht meer aan

image

5 likes

Ik dacht meer aan:

image

:smile:

1 like

Leg uit :thinking:

Het gaat er om waar je aan denkt als je de Retro Razor band ziet! De avatar is een striptekening (getekend door @Jurk) van Saruman van the LOTR - acteur Christopher Lee.

1 like

Op één of andere manier doet het me denken aan dit:


Dušan Smetana https://unsplash.com/@veverkolog

2 likes

Klopt! Het was maar een flauwe grap.

Alhoewel je zelf de foto van Christoffer Lee ook hebt gepost naar aanleiding van de band. Laat nou zo zijn dat jouw avatar dus ook Christoffer Lee voorspelt. Zie daar de overeenkomst!

Dat betekent trouwens niet, dat ik je avatar (ofwel de tekening) niet mooi vind. Dus, niet persoonlijk opvatten.

1 like

:point_up_2:

Is een gif’je check zijn wenkbrouwen :stuck_out_tongue_winking_eye::+1::+1:

Verder prima begreep het gewoon niet

2 likes

42 likes

Is dit een conceptontwerp, of zoiets? Ik kan er niets over vinden, behalve wat kleine berichtjes zonder een duidelijk link naar de fabrikant van de horloge.

1 like

Boven jouw bericht (en onder mijn bericht) staat een link naar een site over dit horloge.

2 likes

:joy::joy::joy::joy::joy::joy:
Deze is echt heel herkenbaar

1 like

17 likes


17 likes

Beetje off-topic, maar dit moet mij denken aan het kickstarter-horlogeproject Hyperion (https://www.kickstarter.com/projects/jimcol/hyperion-1?ref=1n92q5), waarbij de wijzerplaat van meteorietgesteente is gemaakt. Elke wijzerplaat is dus uniek.

3 likes

Jaaa? Vind dit echt totaal anders. Textuur is anders en die jij bedoelt heeft meer een gestreepte structuur, waarbij het bij die van mij korrelig en circelvormig is. Maar als de ruimte ‘vibe’ bedoelt dan snap ik je wel.

Ik dacht dat dit Topic (heb er zelf altijd met plezier aan bij gedragen) door copyright toestanden zou verdwijnen. Ben verheugd te zien dat het er nog is…

5 likes

Ik doelde inderdaad op het onderwerp ‘ruimte’. De textuur van de wijzerplaten lijken inderdaad bij lange na niet op elkaar. Vandaar dat ik ook schreef dat een ietwat off-topic opmerking was.

1 like

15 likes

Of dit?

8 likes

Die was al eerder gepost

1 like