Waar een middensegment horloge te kopen?

Is iemand bekend met een bedrijf anex dealer met veel
vestigingen in Nederland die goede merken hanteert en ze voor prijzen uit het middensegment verkoopt?
Bonafide sites zijn uiteraard van harte welkom!

Ten eerste zou ik op www.Chrono24.com gaan zoeken welk model je wilt, welk merk bij je past en wat de prijsklasse is. Als je dit eenmaal weet, kun je op de “waar” zoektocht uitgaan.

Schaap en Citroen is een grote juwelier in de grote steden. Deze hebben vrijwel alles van het midden tot tot segment. De prijzen zijn vaak “redelijk”, maar hier krijg je wel waar voor je geld. De service is top en de garantie plus sfeer zijn ook geweldig.

Ook zijn er een heel aantal goede online juweliers, die vertrouwde merken leveren. Dit scala is echter zo breed, dat je beter eerst je keuze kunt maken welke kant je op wilt om daarna eens te vragen (Of googlen) welk adres je kunt raadplegen.

Persoonlijk hemel ik het merk Hamilton helemaal op. Ze hebben enkele prachtige modellen, waarvan erg veel voor een leuke prijs op de Amerikaanse eBay staan (.com). Op hun eigen site (www.hamiltonwatch.com) vind ik persoonlijk dat ze de horloges niet echt “mooi” gefotografeerd hebben, waardoor ze zo mooi niet lijken als ze zijn.

Andere merken die ik rond de €500,- kan aanbevelen zijn Oris (www.Oris.ch), Steinhart (www.Steinhartwatches.de) en vast nog wel meer. Veel van zulke klokken komen ook vaak in de bazaar terecht op zowel dit horlogeforum als op www.dezinvanluxe.nl. Zoals ik al eerder gezecht heb, zijn dit liefhebbers voor liefhebbers, dus zijn de prijzen vaak oke en schat ik de betrouwbaarheid ook hoog in. Misschien kun je eens een horloge op gaan halen, indien je besluit tot koop over te gaan. Gegarandeerd dat je een kopje koffie kunt scoren.

In elke stad zitten in het centrum meerdere juweliers die middensegment horloges verkopen voor middensegment prijzen. E.e.a. zijn namelijk met elkaar verbonden. Een keten die dat doet is bijvoorbeeld Siebel.