Waar een nieuwe rolex kopen? En hoe zit het met afdingen?

Beste allemaal, een nieuweling hier dus hoop dat ik in de juiste categorie zit en dan deze vragen niet al honderden keren gesteld zijn.

Ik ben serieus op zoek naar een winkel, webshop of andere verkoper die mij een nieuwe Rolex Datejust 36 (126234) kan verkopen. Nu kom ik natuurlijk terecht bij Schaap en Citroen en eventueel Gassan als voor mij bekende (betrouwbare?) verkooppunten.

Wat zijn voor jullie betrouwbare alternatieve verkopers als het gaat om een nieuw horloge? En wat is het algemene advies als het gaat om afdingen bij ‘grote’ verkopers zoals Schaap en Citroen?

Alvast bedankt!

1 like

Hoe kom je erbij

3 likes

:joy:

@whodoesntwantarolex, heb je de zoekfunctie gebruikt?

Je hebt 126231 verkeerd gespeld, die is veel gaver.

11 likes

Afdingen en Rolex?

Ik lees hier eerder premium erboven op betalen.

3 likes

Dus wel

Ik vind de aanschaf bij Gassan een erg prettige beleving .

Zo goed, dat ik afdingen onzin vond en dus ook niet heb gedaan.
Ach man: wat maakt dat losgeld wat je als korting voor elkaar kan krijgen toch nog uit op het enorme bedrag dat je gaat uitgeven ?

Beter lekker genieten van de beleving van een exclusief product aanschaffen dan je bezig houden met wat korting. Doet afbreuk op het gehele verhaal in mijn ogen.

Wil je het perse, vraag je gewoon wat het horloge werkelijk aan de kassa gaat kosten.
Kort, beleefd en met direct resultaat .

3 likes

Bespaar jezelf de moeite. Die krijg je niet

Een forumfavoriet; Crownguard

2 likes

How to Rolex kopen; al je geld van de bank trekken, op je knieën bij een dealer voor de deur gaan bedelen en dan maar hopen dat je iets wordt gegund.

Als je bovenstaande wilt doen, dan heb je kans om toe te treden tot de elitaire groep van Rolex bezitters :pray:t3:

6 likes

In deze dynamische markt kan het antwoord op “Waar kan ik een nieuwe Rolex kopen?” iedere dag weer anders zijn. Dus het is goed dat je er over begint. Ik kan je zelf helaas niet helpen, wel kan ik je een tip geven: rolexforum.nl …veel plezier Marc! :ok_hand:

Two tone is niet voor iedereen gaaf. Ik zou er zelf bijvoorbeeld niet dood mee gevonden willen worden. Voor een meiske vind ik het trouwens wél gaver. :wink: … maar hey, het staat jou wel goed hoor. Wat niet hè? :rofl:

2 likes

Dat vind jij verkeerd.

Eens. Ik ben gezegend.

3 likes

Jawel.

Jawel. De zoekfunctie biedt uitkomst. Wat @HanDavinci en @Erik11 al zeiden. :slight_smile:

Zelf heb ik goede ervaringen met WatchFever in Mülheim. Die wist mij Nomos en Mühle te leveren voor een meer dan goede prijs. Rolex doet ie ook, al moet ik bekennen dat ik niet weet of de DJ onder list verkocht wordt. Z’n website heeft op dit moment geen Rolex in de aanbieding, maar je zou er een mail aan kunnen wagen.

In Nederland zijn er op dit forum een paar handelaren actief met Rolex horloges. Zoekfunctie. :slight_smile:

1 like

Ik zou een Grand Seiko nemen…

11 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

“Afdingen” ook echt. Alsof je op de markt staat.
Succes!

3 likes

Thanks, hier kan ik wat mee! /s

Ik heb ook een goede ervaring bij Gassan met de DJ. Ik was er snel uit, fijn gesprek gehad en klein beetje korting kunnen ritselen :sunglasses:

3 jaar gelden had ik gezegd; 15% er af moet geen probleem zijn. Echter is Rolex op moment zó in trek dat je korting veelal kan vergeten. Of je moet voor een Milgaus gaan die al een tijdje stof staat te vangen in de vitrine. Bij Gassan ben ik top geholpen. Maar ook bij S&C wel eens een leuk gesprek met een enthousiaste medewerker gehad.

Succes!

1 like

Een Milgauss die stof staat te vangen in de vitrine ? Je bent al een tijdje niet lange een vitrine gelopen zeker 🥴 die modellen lopen alleraardigst, en terecht!

2 likes

Hoe het zit bij S&C, geen idee.
Maar toen ik op vakantie was ben ik daar bij de officiële Rolex Dealer gaan kijken naar de

Helaas lag hij er toen niet op jubilee. Maar aangezien ik toch op vakantie was heb ik met mijn toeristen Engels :smirk: gevraagd naar eventuele korting, en dat was mogelijk. Dus ook op dit model! :grin:

Wat de korting precies ging worden weet ik niet omdat ik uiteindelijk niks gekocht had, en pas bij verkoop konden ze de korting bepalen.

In december zag ik er nog één met een witte plaat bij S&C en die is discontinued. Samen met de Explorer II zijn dat wel de sportmodellen die überhaupt nog eens in de vitrine terecht komen.

1 like