Thanks, hier kan ik wat mee! /s
Ik heb ook een goede ervaring bij Gassan met de DJ. Ik was er snel uit, fijn gesprek gehad en klein beetje korting kunnen ritselen
3 jaar gelden had ik gezegd; 15% er af moet geen probleem zijn. Echter is Rolex op moment zó in trek dat je korting veelal kan vergeten. Of je moet voor een Milgaus gaan die al een tijdje stof staat te vangen in de vitrine. Bij Gassan ben ik top geholpen. Maar ook bij S&C wel eens een leuk gesprek met een enthousiaste medewerker gehad.
Succes!
Een Milgauss die stof staat te vangen in de vitrine ? Je bent al een tijdje niet lange een vitrine gelopen zeker 🥴 die modellen lopen alleraardigst, en terecht!
Hoe het zit bij S&C, geen idee.
Maar toen ik op vakantie was ben ik daar bij de officiële Rolex Dealer gaan kijken naar de
Helaas lag hij er toen niet op jubilee. Maar aangezien ik toch op vakantie was heb ik met mijn toeristen Engels gevraagd naar eventuele korting, en dat was mogelijk. Dus ook op dit model!
Wat de korting precies ging worden weet ik niet omdat ik uiteindelijk niks gekocht had, en pas bij verkoop konden ze de korting bepalen.
In december zag ik er nog één met een witte plaat bij S&C en die is discontinued. Samen met de Explorer II zijn dat wel de sportmodellen die überhaupt nog eens in de vitrine terecht komen.
Duizenden
Graag gedaan!
Wel alles willen doen voor een rollie, maar de zoekfunctie is wat veel gevraagd zeker
Boek een goedkope ticket naar de UK dat scheelt je sws al 1000 euro… en dan nog een beetje afdingen en je hebt een gaaf horloge voor en leuke prijs!
Vorige week van 13,600 naar 12,500 gegaan bij S&C.
Gewoon twijfelen en vragen naar een korting.
Of Zwitserland?
Maak er een leuk weekend van
Zal ik eentje mee brengen voor je van Jersey? Taxfree…
Nee, he. Niet weer…
Wat schelen de prijzen daar vergeleken in Nederland?
Zoek dat even zelf uit Herman, succes .
Met mijn uurtarief hou je anders nx over
TS moet snel kopen, want investering !
Die kans zit er dik in. Net de pot pindakaas uitgelikt.
Op Jersey, kan je ook een vlucht boeken van op Schiphol, kost een 8350 euro horloge hier ginder 6100 pond. Dus reken maar even uit…
En je hebt 2x kans om te spelen, Gassan Schiphol en Jersey zelf.
Veel goedkoper dan een weekendje Zwitserland!
Hier lid zijn kan soms ook vermoeiend zijn
Dit dus, en aangezien ik Gassan en S&C goed kan beoordelen (na een handvol Rolexen daar gekocht te hebben) kan ik je garanderen dat de koopbeleving bij Ramon @Crownguard minimaal net zo prettig en leuk is. Bonus daarbij is dat je niet om korting hoef te vragen, want die zit standaard al in zijn prijzen verwerkt.