Waar een SKX007 bestellen?

Waar kan ik het beste een SKX007 bestellen waar ze ook saffier plaatsen double domed?
Ik heb Monsterwatches al meerdere berichten gestuurd maar geen enkel bericht wordt beantwoord helaas! want ik lees veel goede berichten.

Heb je het ook via Facebook geprobeerd ? Daar kreeg ik erg snel reactie. Je kan volgens mij ook bij je bestelling al aangeven wel je Mods etc je wilt.

Ook al ik heb hem nog eens een bericht gestuurd. Wel jammer want lees veel positiefs over hem.

Heb ruim 2 weken geleden bij Rob een SKX009J besteld. In eerste instantie reageerde hij erg snel op zijn website/mail maar helaas wacht ik op dit moment ook nog steeds op een reactie op mijn laatste mail.

Lees ook veel negatiefs over hem :wink:

2 likes

oke, nog niet gelezen zoals ?

Even zoekfunctie gebruiken, zijn al veel threads over geweest (positief en negatief).

Zoekfunctie is regelmatig kapot

Bij Monsterwatches moet je gewoon bestellen. De saffier optie komt bij het afrekenen (als hij niet gewoon bij de klok zelf staat)

Communicatie werkt niet zo goed, maar je bestelling komt altijd wel in orde.

2 likes

Communicatie. Dat is het negatieve. Daar doet Rob niet aan.

Ik denk dat deze “hobby” veel tijd vergt.

Ik heb al 6x een bestelling gedaan bij Rob en altijd snel en naar volle tevredenheid. Het beste werkt om hem via Facebook messenger te contacten.

Ik heb nog nooit wat bij deze man besteld en verwacht op zn minst een reactie. Zo als ik mijn horloge zou willen bestelen bij hem kom ik op 300 euro uit voor mij een groot bedrag voor jullie misschien een schijntje. Ik hoop dat ik snel een reactie krijg anders ga ik op zoek en laat ik bij de lokale horloge maker glas plaatsen.

2 likes

Je hebt helemaal gelijk hoor. Ik heb onderdelen een dag later in huis, maar ik zou er ook niks laten modden. Dan ben je waarschijnlijk 8-10 weken verder.

Toch is het de enige waar je een SKX met saffier en garantie kan kopen.

300 euro is voor de meesten hier (waaronder mezelf) een aardige som denk ik, dus ik kan’t zeker begrijpen. Hij is inderdaad helaas de enige waar je zo’n pakket kan bestellen hier in de buurt (voor zover ik weet).

Succes met je aankoop!

Ik heb uiteindelijk 5 weken moeten wachten op mijn SKX007J van Rob, communicatie laat te wensen over inderdaad, maar het komt dus goed.

1 like

€300 is een smak geld. Maakt geen zak uit wat je inkomen is. Je hoeft je zeker niet te verantwoorden!

4 likes

Oké, dat geeft de burger moed :slight_smile:

Ook ik heb verleden maand mijn skx 007 laten modden bij Rob.
Coin edge bezel laten plaatsen, saffier insert lumed bezel erbij en tevens een DD saffierglas erin 2 weken ervoor een Presidential band laten bezorgen ook bij Rob vandaan.
Horloge had hij al weer na 2,5 week opgestuurd, ik had nog niet betaald! Oh gauw even het geld naar Rob overgemaakt maar verder niets meer van hem gehoord.
Alles snel en perfect door Rob geplaatst. Klopt de communicatie is niet best met hem maar alles wel perfect door hem geregeld. Heb al eerder een klokje of 10 bij hem gekocht , ook voor collega’s. Altijd perfect afgehandeld door Rob.

1 like