Waar gaat het heen? Help mij mijn Perpetual knoop doorhakken!

Deze horloges doen m erg denken aan een bepaalde periode in de horlogerie. En dat was niet bepaald de beste periode. Zijn er geen tijdlozere modellen te vinden?

Dat is een valjoux 7750, van voordat het eta werd, als basis en wat degelijker dan de JLC in de Novecento - erg mooi maar ook klein !, wat overigens ook een prima uurwerk is verder. Je hebt al een klassieke DunHill met maanfase, dus ik zou voor iets moderners gaan zoals de IWC 3756 GST, in wit, zalm, rhodium of zwart. 43mm maar dat kan je met 18cm prima hebben.

1 like

Ben je al bij Moser wezen kijken?

Dit is een van mijn favorieten:

2 likes

De IWC DaVinci is echt heel dik kan ik je uit ervaring zeggen en dat zit gewoon niet lekker op je pols (ik heb trouwens ook een polsomtrek van 18cm). Dus ik zou zeker kijken of ik bij een ander merk iets vergelijkbaars kan vinden.

1 like

Het is wel duidelijk dat iedereen andere suggesties geeft, zou daar over nadenken, dat is niet voor niets.
De omega is te kitsch (en naar mijn mening lelluk) dus blijft de iwc over, dan wel met de witte plaat van deze 2.
Succes met de keuze, sowieso doe je het goed als 20 jarige wanneer je deze keuze mag maken :muscle:

1 like

De kogel is eindelijk door de kerk! Ik hoop ergens volgende week deze te ontvangen:

Kan bijna niet wachten! :grin:

8 likes