Waar gaat jouw horloge dit jaar op vakantie?

Ofwel waar ga je naar toe en welke horloges neem je mee en waarom?

Aftrap: Ik ga in juni naar de Lofoten, Noord Noorwegen, binnen de poolcircel, waar de zon dan niet meer ondergaat, 2 weken lang geen nacht meer.
Vooral wandelen en fotograferen, lezen en genieten.

En mee gaan mijn Seiko Monster Mod:

omdat ik mijn lieveling niet thuis laat.

en mijn G-Shock:

omdat hij altijd en overal onverwoestbaar is en ik ga hem testen in de “noordelijke ijszee”.

Ik doe mee.

De reis gaat naar Brazilië en mijn Casio G-shock Riseman gaat mee.
Reden: “spelen” met de hoogte- en de barometer. Ennnn hij is natuurlijk waterdicht, wat handig is aangezien ik mijn duikbrevet wil gaan halen.

Groetjes.

Ik neem dit jaar ook een g-shock mee, het enige horloge die ik bloot durf te stellen aan mallorca. Deze moet alleen nog worden aamgeschaft, als het zover is word die hier wel gepost!

Als alles goed gaat, blijft mijn BP Big Date lekker thuis, om daarmee, rond 11 augustus, de geboorte van onze zoon of dochter te timen.:slight_smile:

Wil voor de vakantie eigenlijk wel weer een “duiker/toolwatch” hebben, nog geen idee welke.

Misschien wel een Suunto Core Alu :sunglasses:

(/ME zoekt gewoon excusues om een klok te kopen, erg eigenlijk)

Iran of Japan. Plannen staan nog in de kinderschoenen maar hoe dan ook, op vakantie neem ik altijd of mn invicta diver of mn seiko mee.

Mijn beste,

Tja, vakantie.
Voor mij is in feite iedere dag een vakantiedag. Tenminste dat probeer ik er van te maken!!
Doch, in de weekends omring ik mij met de ware geneugtes van het vakantiegevoel.
Dat wil zeggen (indien mogelijk), lekker uitwaaien aan de Vlaamse kust te De Panne.
Mij dan doen vergezellen van een voortreffelijk glas bier, een smaakvolle longfiller sigaar, een zoete praline en dan tevreden de glimlach van mijn vrouw mogen aanschouwen.
Op zulke momenten is het leven toch wel erg grootmoedig!!

Mijn trouwe reisgezel voor wat betreft het meten en waarnemen der tijd is
of de zeewaardige Seiko skx , of de gemoedelijke Tissot prc.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Portugal deze zomer, met een aantal vrienden. Een kleurige G-shock moet nog worden aangeschaft voor die tijd. Waarschijnlijk een gele 5600.

In het voorjaar naar Frankrijk en in de zomer 3 weken naar Denemarken.
Ik denk dat in ieder geval deze meegaat.
Lekker robuust en kan tegen een beetje water.

Maar waarschijnlijk blijft het niet bij 1.

Hans

leuke topic.

Calabrie dit jaar. Zuid Italie.

Ik neem mijn Casio mee voor het zwemmen in de zee en zwembad. En in het donker;)

Buiten zwemmen om mijn Suunto.Hoogte en temperatuur meten, kijken hoe dit werkt.

In maart eerst maar eens naar:

inderdaad de Champignoi in Selva/St Christina

ach en later in het jaar zal het iets warmers worden waar gedoken kan worden. Ja Opa blijft sportief :smiley:

Max Kool Schreef:

(/ME zoekt gewoon excusues om een klok te kopen,
erg eigenlijk)

Je slaat de spijker op z’n kop

Goed bezig!

In ieder geval een weekje door Albion toeren
op deze.

Met deze.

En voor s ávonds deze. denk ik.

En deze:D

Daarna nog een vakantie met mijn vrouw. Dat moet echter nader bekeken worden.

Gr,

Lone Ryder

Hmm… tussen die twee zou ik lekker naar Japan gaan…

Veel plezier!

groet
Mark

Noord- en Zuid Holland deze zomer :smiley:

Weer eens bij de familie op bezoek; voor ons nog een aardige trip vanuit de VS.
Verder wat tochtjes met de motor zo hier en daar.

Denk dat de IWC Pilot Chrono meegaat, maar dat duurt nog zolang, dat kan zo maar veranderen…

Groet
Mark

Dit jaar 10 jaar getrouwd, dus met zijn tweeen nog eens onze huwelijksreis over doen, zonder kinderen!

Eric

Ik heb nog geen idee, waar ik naar toe wordt gesleurd! Kortom ben benieuwd. :slight_smile:

Zie overigens wel erg mooie bestemmingen voorbij komen!! (tu)

En ik neem mee…

Dit jaar Tulette in Frankrijk, ik hoop op 3 weken 30 graden…

En deze gaat mee, ik weet alleen nog niet met wat voor een bandje.
Hebben jullie suggesties?