Gekocht in Nederland, Duitsland, Engeland, Italië en België. Verkocht in Nederland, Duitsland, België, Australië en Estland. Aan- en verkoop meestal via HF en Uhrforum, enkele keer via marktplaats en ebay gedaan. Australië en Estland waren de enige 2 verkopen via ebay. Verzending tot nu toe altijd via PostNL (zit hier om de hoek). Estland: twee jaar geleden verzonden en nooit aangekomen en na maanden vergoed via PostNL. Op dit moment loopt bij mij een kwestie met een verkoop in Duitsland via Uhrforum waarbij het pakketje wel is aangekomen, maar een of andere klojo het horloge er tussentijds heeft uitgehaald. Hopelijk wordt de schade vlot vergoed. Toch ook maar eens naar DHL gaan kijken…
Ik heb maar drie polshorloges; een gekregen, de andere gekocht op dit forum (van SuperC, wie anders en de laatste in Engeland gekocht. Horloges verkopen doe ik in principe niet.
De wereld ligt aan je voeten…ik verkoop veel via HF maar koop en verkoop eigenlijk wereldwijd. USA, Italië, Korea, Australië, Indonesië, Mexico, Brazilië, Rusland, Polen, Zuid Afrika ik denk dat ik best een mooi reisje had kunnen maken als ik ze persoonlijk was gaan brengen.
Wel, ik heb natuurlijk via papa enige ervaring, maar verder niet.
Maar marktplaats en amazon tweede hands zijn niet zo koosjer.
Verder is via webshops en gewone winkels vaak het beste te koop.
En nee, papa heeft geen zaak in deze handels segmenten, hij is socialiet.
Tenminste, dat vult hij altijd in en zegt hij als hij zijn werk bedoelt.
Gast, ga weg. Of post even een foto van je Calatrava, hij zou na 8 dagen weer terug zijn toch?
En ga daarna weg.
Is toch gewoon humor. Een vrolijke noot op het forum.
Geeft mij in ieder geval een soort van smile.
Elf.
Ik vind het gelieg over het hebben van bepaalde horloges eerder irritant.
Mooiste verhaal:
Horloge verkocht aan Engelsman. … beide durfden het verzenden niet aan… Toen maakte hij 100,- extra over en de dag erna zat ik in het vliegtuig
Leeds airport… ben er 2 uur geweest en toen vloog ik terug
Had je dat ook naar Heatrow gedaan?
Waarom niet, ik had een dag vrij. Heb lekker gestudeerd tussendoor (en de prijs was goed…)
Koop en verkoop alleen maar in NL en B.
Heb wel een tijdje geleden een Omega verkocht @VintageOmega1 die nu in Singapore de blits maakt
Kopen doe ik vooral op Ebay, daar zijn voor mij toch de leukste ( Russische ) horloges te vinden.
Verkopen doe ik hoofdzakelijk via de bekende en hier veel besproken veilingsite en uiteindelijk gaan ze de halve wereld over. Veel naar Frankrijk en Italië maar ook steeds mee naar Engeland en onlangs nog eentje naar Maleisië.
Wtf is dit voor een clown zeg…
Wereldwijd aankoop en verkoop.
Maar tegenwoordig voornamelijk verkoop via HF. Aankoop in Nederland.
De leukste vond ik een Seiko SKX007 welke ik uit Japan had laten komen. Deze aangepast en uiteindelijk verkocht aan een koper in … Japan
Lijk me heel leuk hoor een watch persoonlijk overvliegen maar omdat ik de keren dat ik op Heathrow zat meestal niet binnen een dag lande op Nederlands grondgebied
Klik op z’n profiel en lees z’n posts. Bevestigt waarschijnlijk wat je al vermoedde.
(More than) 'nuff said.
Mijn zooi blijft via marktplaats op het Forum …cool he?
Mijn g.d…idd trol Fr3d is weer terug en komt er nog mee weg ook…voordeel van de twijfel.
Nou als dit geen trol is vreet ik mijn Sub op
Haha. … betrouwbare maatschappij kiezen?
Ik vloog overigens met jet2com. … ook een low cost carrier. … Verdienmodel volgens mij om Engelse schapen in de zomer naar Spaanse costa’s te vliegen…