Waar gaat jouw horloge heen ?

Veel via forums, o.a. naar Canada en Israel (weggevertje), verder meestal naar Nederland. Ik kind het wel fijn al iemand in het buitenland te kennen, voor ik het opstuur. Ik koop het liefste via het HF, dat gaat altijd probleemloos.

Wel 1x pech, dat een horloge in een m.i. te slappe verpakking werd verstuurd en dat horloge dan prompt een paar weken later een gebroken opwindas had… Na reparatie had die Parnis ook nog een afgebroken secondenwijzer-as en toen was het einde oefening… :sob:

Ze gaan bij mij echt wereldwijd, buiten Europa en US ook naar Australië, Japan, China en Korea, zelfs een keer een Seiko Monst verzonden naar Nepal. Wat aankopen betreft was het vroeger ook hetzelfde, mijn horloges kwamen uit alle windhoeken van de wereld. De laatste tijd probeer ik het te beperken binnen Europa vanwege de hoge kosten, maar helaas lukt me dat niet zo…

Met name HF, UHRforum en soms WUS. Ik vind het ook wel een gaaf idee als een horloge binnen ons forum blijft en persoonlijke overdracht met forumleden is leuk.

Echter mijn horlogepotje is niet zo groot dat ik alles hier verkoop. Soms loont het voor me om via WUS wat te verkopen. Zo heb ik mijn Orca verkocht voor een prijs die ik er (denk ik) hier niet voor had gekregen, of in ieder geval niet zo snel.

gr, HJR

Welk nummer is dit? Ik heb net 147 ovegrenomen van SuperC.

Grt.

Miez

holy thread resurrection, Batman

ik slijt m’n klokjes altijd aan @anon50762135EV

1 like

En niet buiten NL, hè Igor :wink:

1 like

Tot nu toe alleen Nederland en België; via Marktplaats en Horlogeforum.

Ik koop ze meestal voor een habbekrats van @Monaco:

of van @SuperC

en ik verkoop ze met dikke winst door aan @Igor:

9 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

4 likes

Fokking goed gezien jochie

2 likes

Verkoop mij horloges via marktplaats, heb hier nog geen toegang tot het verkoop gedeelte.
Aankoop een aantal malen via hier en de zin van luxe, en in het buitenland via Chrono 24.

mvg. Hans

Dat kan nooit lang meer duren…

Zou mooi zijn.

mvg. Hans

Nr 147. :wink:

1 like

‘Lucky number 147’ :wink:

Toppertje :+1:

1 like

1 like

Het liefste hier op het HF, maar heb ook op andere forums in het buitenland verkocht. Veel horloges zijn naar Canada verhuisd.

Left-handed people rock

No they don’t!

Never!

They Rap

2 likes