Waar haal ik mijn SKX vandaan ??

Beste,

Ja weer die verdomde SKX. Ik wil er een hebben, 007 of 009 maakt mij niet uit, de prijs des te meer.

Waar kan ik ze voor weinig aanschaffen? Seiko winkel en juwelier op de hoek gaat het niet worden.
Monsterwatch is een optie echter kwam ik op Eglobal en creationwatches zijn ze goedkoper maar bij creationwatches komt er zeker nog wat bij ivm btw invoer etc.

Wie geeft mij advies, wellicht andere adressen? Waar zal ik de skx aanschaffen?

2 likes

Gewoon bij MonsterWatch bestellen.

3 likes

Ik had onlangs exact hetzelfde probleem, dus ik denk dat u uw oplossing hier wel gaat vinden heb hem inmiddels en al mijn ervaringen staan hier :

Eens. Heeft ze weer volop binnen las ik.

Heb gisteren de 009 bij eglobal besteld. Heb daar al eens eerder wat gekocht, was prima, geen last van invoerrechten etc, dus hopelijk over een weekje om de pols.

Tenzij je hem dit jaar nog wil dragen

6 likes

Als het aanpassing aan bijvoorbeeld glas behoeft dan kan het langer duren idd, maar ieder standaard horloge dat ik heb besteld bij MW heb ik altijd binnen 3/4 dagen in huis gekregen.

1 like

Ik overdreef ook wel een beetje, maar mijn neef heeft nu een stock skx007 bij mw besteld en wacht al heel lang. En meerdere leden hebben ook qua wachttijden relatief slechte ervaringen met MW. Buiten dat is de kwaliteit verder prima

//eu1.dh-cdn.netD//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netJ//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netS//eu1.dh-cdn.netK//eu1.dh-cdn.netX//eu1.dh-cdn.net0//eu1.dh-cdn.net0//eu1.dh-cdn.net9//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net(//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net)//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netA//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nety//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net(//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net?//eu1.dh-cdn.net)//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net

MW heeft ze alleen nog op rubber op voorraad. Eglobal ook. De vraag is of je een rubber band wil? Persoonlijk zou ik liever voor de jubilee gaan…

Betaal je daar geen invoerrechten?

Monsterwatches heeft ze weer !
Lekker de -J versie.
Mooie solid oyster bracelet erbij.
Saffiertje er op laten zettten.

Het horloge is het meer dan waard.

Okay, het kan goedkoper maar dan loop je het risico dat hij niet helemaal mooi uitgelijnd is of andere quality control issues heeft. Die gaan in de ramsj en zijn dan via goedkopere kanalen te koop.

Mijn SKX loopt binnen COSC normen en krijgt (tussen behoorlijk Zwitsers geweld) serieuze polstijd. Daar had ik best een paar extra tientjes voor over.

4 likes

Kwestie van geluk hebben

Ik denk niet dat je dit hard kunt maken Meester :grin:

Maar een SKX die even is nagezien door Rob heeft ook mijn
voorkeur.

Eens. Ik heb wel een vermoeden dat het zo gaat maar een “ik denk” had ik inderdaad beter toegevoegd.

1 like

Het is een met robots vervaardigd massaproduct.
Het gros heeft geen issues.
Ik denk niet dat ze iedere SKX uit de doos gaan halen
en minutieus gaan inspecteren.
Heel soms heeft men pech en dan kan je het horloge
gewoon terug sturen.

Maar is dat ding nou uit de productie of niet?
Ik heb gelezen dat er weer genoeg voorraden zijn :thinking:

1 like

Eglobal lkkr doen! Bestellen met je MasterCard voor eventuele verzendproblemen als hij niet aankomt. Heb er al diverse daar besteld en ging altijd goed.

Zie dat ze nu de 009j variant ook nog eens hebben… sla je slag! En ik denk nog sneller dan MW

De vorige keer niet, ook nog nooit gehoord dat dat iemand is overkomen. Heb ooit gelezen dat ze via Engeland verzenden, en via de historische connectie met Hongkong blijkbaar een achterdeur hebben.

1 like

Stel ik bestel hem bij bv Eglobal oid. Weet iemand welk betaalmiddel betere bescherming biedt? Paypal of mastercard?

Even de voorwaarden van je MasterCard checken.
PayPal heeft een waardeloze klantenservice is mijn ervaring, en ik gebruik ze liever niet meer.
Issue gehad waar men botweg naar de leverancier bleven wijzen en uiteindelijk mails niet meer beantwoorden.

Dus als MasterCard iets van bescherming biedt vooral die gebruiken is mijn devies. Maar ik heb zelf geen hands on ervaring met deze club.

Wel met visa en die hebben me tot op heden altijd perfect geholpen.