Waar haal je goede kwaliteit Canvas Straps?

Ik houd erg van duikers zoals de Seiko SRP777, Squale 1521 en de Longines Legend Diver. Vindt het erg mooi om de genoemde horloges af te maken met een canvas strap en in sommige gevallen met een suède band. Tot op heden heb ik zelf met name nylon nato’s gedragen. Kleuren die mij blij maken zijn bv olijf groen, walnoot en grijs. Nu het probleem … de echte mooie uitvoeringen komen vaak van kleine zelfstandige zoals:

Deze mannen nemen echter allemaal geen orders meer aan! Ik ben dus op zoek naar webshops die aan mijn verwachtingen voldoen. Kwaliteit straps, die dik en degelijk zijn (niet dat dunne goedkope van sommige winkels). Via dit forum heb ik tot heden de volgende gevonden die naar mijn weten mooie kwaliteit leveren:

http://www.strapcode.com/

Zijn er nog andere die ik absoluut moet bezoeken? Ik zoek in de prijsklasse tot max rond de €100,-

Aan de bandenparades van @anon50762135EV te zien zou hij wel een paar adresjes weten!

2 likes

Diaboliq straps. https://www.flickr.com/photos/124068590@N04/albums/72157644379493131

Gr, HJR

1 like

vond deze ook erg mooi!

1 like

Wow! :heart_eyes: Fraai, dit bedoel ik dus! Contact opnemen met Ko dus. Hoop dat hij wel orders aan neemt …

Diaboliq straps maakt mooie tegen een nette prijs.

1 like

Misschien bij martuleather (martuleather.com). Zelf alleen ervaring met wat leren bandjes, die prima waren (zeker voor de prijs).
Vond ook nog een oude post van een forumlid met een mooi canvas/lederen band van martuleather.

1 like

Laatste post van bijna 7 jaar geleden… iemand tips uit 2023?

DStrap

3 likes
3 likes

Dankjewel Danny :pray:t2:

Thanks! :+1:

1 like

Thanks! Mooi handwerk :ok_hand:

Diaboliq is ook mijn to go place. Perfecte combi met de Legendary Diver. Bestellen via Insta.

3 likes

Ik heb op leren bandjes na, alleen maar Canvas banden.
Deze haal ik via:

Havestone

En de bekende
CWC & MWC

1 like

De Fluco is het geworden…! Dank voor de tip!

2 likes

Past er mooi bij!

1 like