Waar haal jij je watch updates ?

Eens met wat betreft de beelden, daar is echt veel aandacht aan besteed! Ook kan ik me wel vinden in de rustgevende stem, maar ben bij dit kanaal totaal geen fan van de inhoud. Het is imo vooral heel veel gepraat maar daadwerkelijke inhoud, vooral als je het afzet tegen de verleidende namen die de filmpjes krijgen, vind ik zeer ondermaats. Het zoveelste ‘Omega is better than Rolex’-filmpje van menig horlogereviewer (ook bij Watchfinder) kan mij écht niet meer bekoren.

1 like

En dus constant van die suffe better than Rolex-titels zoals deze. Het doet het kanaal wat imo best wel potentie heeft, totaal geen goed.

Watchfinder

Goeie tips te vinden hier, een aantal kende ik al maar er is duidelijk nog genoeg te lezen en te bekijken.
Persoonlijk luister ik ook graag naar de Mannen van de Tijd podcast, vind het een prettig medium waar veel mooie horloges besproken worden. Misschien wat minder gericht op het overbrengen van informatie, maar ik luister graag naar de gezellige gesprekken. Enthousiasme werkt ook wel aanstekelijk!
Nog meer liefhebbers van het podcast medium?

1 like

Nee. Een uur lang ongestructureerd gelul in de ruimte in een soort informele kroeg-toon aan moeten horen is ergerlijker dan een strak geregisseerd radio-programma, en zelfs dat laatste trek ik al niet.

Ik heb podcast fan en ga eens een keertje luisteren - thx voor de tip !

1 like