Waar halen jullie je bandjes vandaan?

Vandaag deze binnen van goede vriend Josip van Diaboliq Straps.
Oud canvas.
Staat hem mooi.
Ondanks de hond nog heel :upside_down_face:

11 likes

Lijkt het wel op idd, al is de site prima imho

1 like

Toen ik de band los zag, dacht ik: “mmmja, dat wordt op z’n best zozo”.

Eens! Ik had het niet verwacht, maar ziet er inderdaad prima uit op dat horloge :ok_hand:t2:
Aai voor de hond, braaf :dog:

1 like

6 likes

Mooi hoor.

Aangezien ik niet continue van het wisselen van bandjes ben kies ik iets waar ik langere plezier van heb dus kwalitatief en prijs is ernaar;

Leer/stof > combat straps
Velcro (zomer) > gasgasbones

3 likes

Ik heb vorige week een alligator band bij Delugs besteld. Met afstand de duurste band die ik ooit heb gekocht maar de kwaliteit is er ook naar!

Wel jammer van de hoge DHL administratiekosten en btw :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Ik gooi dit topic weer even omhoog met een vervolgvraag. Waar halen jullie je dunne bandjes vandaan? Op mijn vintage Omega zitten reguliere banden wel erg dicht op de kast door de korte lug2lug, dus ik vroeg mij af wat jullie adresjes zijn voor dunne, maar wel kwaliteits, banden! (Vooral voor een dresswatch)

Molequin - ik heb recent hun alligator band gekocht en deze is net als mijn andere Molequin banden van topkwaliteit. Levering vanuit België dus geen extra kosten.

1 like

Thanks, ik ga een kijkje nemen!

1 like

Waarom niet custom made? Diaboliq straps maakt mooie dingen. Die heeft deze band voo m’n omega gemaakt.

3 likes

Ik koop de custom made straps bij 1971Straps. Lekker dichtbij en supermooie banden.

2 likes

Voorbeeld foto’s?

1 like

Zelf naast Molequin ook goede ervaring met Delugs

6 likes

Jazeker. Ik heb hier topic voor gemaakt. Maar je kan het best kijken op zijn website. Veel meer voorbeelden.

Bij wie had je dit setje?
Weet je dat nog ,ook leuk als kadootje voor dat geld.

DeLugs ziet er ook mooi uit idd, past ook iets beter binnen het budget. Molequin vind ik net te prijzig

:ok_hand:

2 likes

Ik zag dat Colareb weer suede banden in het assortiment heeft…

1 like

Delugs moet je nog invoerrechten betalen, volgens mij gaat dat op hetzelfde uitdraaien als een Molequin strap, zoniet meer.

2 likes