Waar halen jullie je bandjes vandaan?

Je kan hier terecht:

:wink:

Ik weet niet of ze nu nog weten dat ik geld van ze krijg. :expressionless:

1 like

Watchbandcenter.de heeft prima prijs kwaliteit vind ik

2 likes

Tot zover ben ik het meeste onder de indruk van de bandjes van Ko.

Op basis van mijn ervaringen

  1. Ko
  2. BandrBands
  3. Monstraps / STRPS
  4. Een heel arsenaal aan shitty vendoren
  5. CNS

Wil nog wel een keer een Molequin proberen, maar aan de andere kant voor dat geld koop ik liever 2/3 Ko’s :smiley:

3 likes

wat moet je nou met tweederde van een strap?

3 likes

Hit or miss. Maar in de clearence leuke prijzen en dikwijls prima bandjes.

1 like

Het hangt allemaal af van je referentiekader. Als uit elkaar vallende Japanse ouwe horloges prima horloges zijn, dan heeft die Zweedse budget bandenboer inderdaad prima bandjes. :sunglasses:

3 likes

Is al weer een tijd geleden dat ik banden heb besteld maar heb er een aantal bij Uhrenbandversand gekocht. Destijds Di-Modell chronissimo. Veel keus in ieder geval.

3 likes

Daar ben ik ook al een paar keer geweest

1 like

Ko maakt schitterende topkwaliteit professionele banden :slightly_smiling_face:

2 likes

Is hetzelfde volgens mij?

Je moet daar wel echt met gerichte zoektermen naartoe, anders is het een naald in een hooiberg zoeken. Die hebben wel echt bijna alles van Meyhofer en Di-Modell inderdaad.

Ik zie dit vaak voorbij komen. Heeft Ko een website, instagram oid voor direct contact?

@Ko-Banden

3 likes

Dat is wel matig, maar ik heb er tot nu toe geen problemen mee op de vouwsluiting.

Is clover straps al benoemd?
100% naar wens en van zeer hoge kwaliteit . Zowel leder als canvas of gecombineerd … of eigen materiaal aan leveren voor een bandje. Of of of…
Zelfs op hoeveel mm je favoriete gaatje moet komen is bespreekbaar . Draagcomfort op en top…

Dichterbij huis, uiteraard Ko.
Wat een Baas is dat!
Mooie prijzen en HEEL mooie kwaliteit , uiteraard ook volledig te customizen . Aanrader.

Straps van @slls zijn ook zeker de moeite!

3 likes

waarschijnlijk een domme vraag maar hoe bestel je bij die fameuze KO?

1 like

bij volle maan een pentagram op de grond tekenen met geitenbloed en naakt achterstevoren de Liber Azerate citeren, dan verschijnt hij in een wolk van zwavel

(of even een berichtje sturen naar @Ko-Banden)

13 likes

Het is ronduit eng hoe goed jij daarvan op de hoogte bent.

ik heb vaker bij hem besteld

3 likes