Gisteren heeft mijn vrouw van een zeer welgestelde vriendin een paar horloges gekregen omdat haar relatie met haar rijke vriendje is uitgegaan. Nu denkt zij dat de horloges nep zijn maar ik heb sterk het idee, op 1 na dan, van niet. (En nee, ben dus echt geen inbreker ha ha anders had ik dit topic hier niet geplaatst
Zouden jullie alsjeblieft even willen kijken waar ik mee te maken heb??? Ik denk namelijk dat de lichtroze Rolex (roze-1 t/m 3) zeker echt is en zeer veel waard.
Zou jullie daar zeer dankbaar voor zijn. Dank dus!
De Cerutti zou nog wel eens echt kunnen zijn, maar is qua horlogemerk niet echt een hoogvlieger… Het komt voort uit een modemerk en gebruikt quartz-uurwerken. Leuk horloge maar geen hoge waarde, vrees ik…
Ik ben geen kenner, maar ik vrees dat je met de “Chopard” en de “Rolexen” te maken hebt met echte Neppers:(
Kijk alleen maar naar de afwerking/verfijning, of beter gezegd, het ontbreken daarvan… Kijk ook naar de gravures op de zijkant van de kast en op de achterdeksels.
Ik heb overigens nog nooit een Rolex gezien met jelly band:S:(:S
De door je vrouw verkregen horloges zijn zeer slechte kopieen .
En denk dat het met het ( welgesteld zijn van de vriendin en rijke vriendje ) wel meevalt want met dit soort horloges word je in ( welgestelde ) kringen namelijk niet echt serieus genomen.
Sorry als ik hiermee jullie kerstdroom heb verknald
Waarschijnlijk had je Kerstmis op beter nieuw gehoopt, helaas.
De Cerruti, waarschijnlijk echt, kost nieuw rond $ 500,00, de afwerking en details van de andere klokjes zijn van dusdanig niveau en kwaliteit dat hier helaas maar 1 antwoord op mogelijk is, sorry.