Graag alleen invullen als je ook daadwerkelijk heb gestemd cq geld hebt overgemaakt.
Dat houdt deze peiling realistisch. Vanuit onze administratie zullen we monitoren of eea blijft kloppen.
- Brunmontagne
- Laco
Graag alleen invullen als je ook daadwerkelijk heb gestemd cq geld hebt overgemaakt.
Dat houdt deze peiling realistisch. Vanuit onze administratie zullen we monitoren of eea blijft kloppen.
Is wel nipt. Ik zou een ‘recount’ doen😉
Niet iedere stemmer vult de exit poll in, dus wellicht komt er nog een surprise sprint …
Ja en dan heb je nog altijd de mensen die per post stemmen vanuit het buitenland. En sommige telstations worden bemand door senioren…kan ook schelen ![]()
Ja, die kunnen tenminste nog tellen. Dat leren ze tegenwoordig niet meer op school.
Up!
Hoe doen de geraniums het op zo’n dag als deze? Zorg je wel dat ze op tijd water krijgen? ![]()
Daar zorgt mijn lieftallige echtgenote voor ![]()
Wil betalen maar de bank zegt dat naam en rekeningnummer niet bij elkaar horen. Weet de begunstigde raad??