Waar heb jij je Cvdk gekocht?

Ik zit net wat op internet te zoeken naar Cvdk horloge’s en heb een prijsverschil van 250 euro gezien voor een stalen Ariadne.

Ten eerste vraag ik me af hoe dit kan,ik neem aan dat Christiaan adviesprijzen hanteerd,en ten twede vind ik het interesant omdat ik steeds mee het gevoel krijg dat ik er 1 wil hebben,en elke euro er 1 is !

dus waar heb jij hem vandaan en welke heb je,lijkt af en toe dat prijzen taboe zijn,maar toch zie ik graag wat prijzen in dit topic !

ik vind de Ceres CK2 ook interesant,is dit de goedkoopste van Cvdk ?

bedankt!

Ik heb mijn vdK gekocht id winkel. :smiley:

Prijsverschil komt denk ik voornamelijk door de kleine verschillen als de manier waarop de wijzerplaat bewerkt is, wat voor rotor erin zit (standaard of aangepast), ouder of nieuwer model, grootte enz. :slight_smile:

Als je me een PM of mail stuurt kan ik je misschien verder helpen. Heb zelf een CK2, kan je er wel wat foto’s van doormailen als je wilt.

Groeten,

Jw

Jaap-Wim Schreef:

Ik heb mijn vdK gekocht id winkel.

Prijsverschil komt denk ik voornamelijk door de
kleine verschillen als de manier waarop de
wijzerplaat bewerkt is, wat voor rotor erin zit
(standaard of aangepast), ouder of nieuwer model,
grootte enz.

Als je me een PM of mail stuurt kan ik je
misschien verder helpen. Heb zelf een CK2, kan je
er wel wat foto’s van doormailen als je wilt.

Groeten,

Jw
je hebt een Pm !

waar blijven de foto’s jaap wim?

verder niemand een reactie,dacht dat Cvdk hier ook op een voetstuk stond ?

Als je het forum al een tijdje volgt dan weet je volgens mij waar ze vandaan komen, en weet je ook hoe het met kortingen zit. En voor de prijsverschillen heeft Jaap-Wim een logische verklaring gegeven dus … wat wil je nog meer horen dan?

Overigens zou ik zelf voor een horloge met zoveel emotie naar de meester zelf gaan.

Ruud

Hoi Floris.
Ik heb hem zelf bij Christiaan gekocht.
Hier een paar foto’s.
Groeten,
JohnSr

Zag zojuist dat Gerard Nijenbrink een hele collectie CvdK’s in de verkoop heeft.

wie is dat?

Dit is wel een heel mooi exemplaar zeg !!

Gerard Nijenbrink is van het Horloge Platform Nederland.

Hij is tegenwoordig ook dealer van van der Klaauw. 1 vd 4 als ik het goed heb.

Draag je hem nu ook of zit hij alleen maar in de doos.Mooi klok trouwens.

Alleen is ie (over het algemeen) erg duur.