Waar het beste een Omega kopen?

Heeft iemand op dit forum waardevolle tips als het gaat om een goed(koop) en betrouwbaar adres voor de aanschaf van een nieuwe Omega Seamaster? Ik zie in de diverse posts op het forum dat onderhandelen bij juweliers redelijk normaal is. Een goede betrouwbare internetsite mag natuurlijk ook. Wellicht dat iemand me verder kan helpen? Alvast dank!

Groeten,

Dennis01

Probeer dit adres: uiterst betrouwbaar en meestal / altijd zeer interessante prijzen. Je kunt Marly ook bellen, ze is Nederlandse en levert vanuit Zwitserland ook in Nederland. Succes!

http://www.sayin-watches.com/home.php?sprache=3&seite=1

ik heb een hele goede ervaring met juwelier ### edit ### uit ### edit ###, alles telefonisch geregeld, betaalt, opgestuurd gekregen, ### edit ### % korting

vr gr Mike

edits op verzoek

Heren, wees altublieft voorzichtig met het noemen van naam en toenaam van juweliers i.c.m. kortingspercenrtages. Geef zulke informatie per PB…

gr,
Hans Mennink

Dennis01 . Je hebt PM …

Nivelacuso Schreef:

Heren, wees altublieft voorzichtig met het noemen
van naam en toenaam van juweliers i.c.m.
kortingspercenrtages. Geef zulke informatie per
PB…

gr,
Hans Mennink
ik begrijp dit niet hoor dit is toch een forum voor liefhebbers?
wat is er mis mee dat goede adresjes worden uitgewisselt zodat iedereen daar eventueel zijn voordeel mee kan behalen.
het ligt toch aan de juwelier of hij wel of geen korting verleend maar voor ons is het handig om te weten wie eventueel bereid is om een horloge gek tegemoet te komen in deze leuke ziekte.
of zie ik dit soms helemaal verkeerd?

Heeft naar mijn mening meer te maken met de concurentie tussen de juweliers en internet. Als van een dealer bekend is dat deze ‘met kortingen smijt’ dan kan een merk strengere regels aan bedrijven opleggen of zelfs verbieden dat ze nog enkele korting geven.

Veelal is korting het grijze circuit te verkrijgen meen ik en ook dat kan weer voor problemen zorgen bij de desbetreffende leverancier.

Zoiets was het geloof ik, ff beknopt uitgelegd. Dus niet zozeer dat Hans je de info niet gunt, maar meer om ervoor te zorgen dat deze korting gewaarborgd blijft. (of zoiets… ) Als ik het fout heb/verwoord graag iemand die het beter uit kan leggen!!