Waar is de Seiko Sarb035 te koop?

Twee jaar terug 230 euro.

€500 voor een sarb??? Leg er dan €100-150 bij dan heb je de sarx033

De sarx is in alles veel beter, het prijsverschil noem ik verwaarloosbaar en al helemaal als je de up grade in oog neemt

4 likes

Die is wel fijn ja! :slight_smile:

1 like

Voor mij als nadeel de grotere case size van de sarx

2 likes

Ik heb ook maar 17cm polsjes, ik vind hem bij mij niet te groot.
Ieder zijn ding natuurlijk, de sarb is 2mm kleiner dat klopt.
Als de sarx 39mm was geweest en no date was hij perfect, we kunnen helaas niet alles hebben

@Haaren ik zie nergens een nieuwe sarx033 voor 600/700 euro hoor haha

@Haaren wel een mooi horloge btw :ok_hand:

Ze worden officieel ook niet in Europa aangeboden.
Er zijn wel verschillende die dit kunnen aanbieden, er zijn er al genoeg voor gegaan.

( @Haaren ) Zoals eerder aangegeven heb ik niet heel veel verstand van types etc. Wat voor type is de Sarx045?

1 like

Heb hem binnen en houd hem voor mezelf :slight_smile:

1 like

Google is je vriend, hier kan je alle verschillende versies zien.

Even een vraag over de SARB035. Ik heb dit horloge gekocht, maar er direct een ander (leren) bandje om laten zetten. Nu vraag ik me af of ik de originele band makkelijk kan verkopen. Voor welke prijs ongeveer?

Pff, 850 euro?? Dan kun je echt beter een Sarx kopen…

Die Sarbjes gingen voor goed onder de 300 euro :crazy_face:

Ze waren 218 euro via eBay :white_check_mark:

Ze waren ook nog een stuk goedkoper toen ik deze link plaatste 9 maanden geleden. Het wordt wel steeds gekker met die dingen…

1 like

Ik meen iets van 265 - 290 betaalt te hebben, inclusief verzending. Prijs meer dan waard overigens.

1 like

Ik heb het over begin 2018.

Toen heb ik mijn 035 gekocht. Later de 033, die verkocht en later via een ruildeal weer terug verkregen die ik verder heb gemod.

1 like

Ik kocht ze drie jaar terug voor 3 meijers

Nog steeds van de ‘afgeronde’ wijzers. Ik snap niet dat ze die lijnen niet wat scherper kunnen krijgen voor dat geld, meer richting GS zeg maar. Ik zou dan even doorsparen en voor een GS quartz gaan, heb je ook meteen nog een mooie maat te pakken (37 mm) voor een dresser…