Waar is de Seiko Sarb035 te koop?

Hoi leden,

Binnenkort wil ik een ‘eerste’ horloge aanschaffen. Heb nu een aantal jaar een DW (ja, ik weet hoe jullie hier over denken… Haha) en mijn oog is gevallen op de Seiko Sarb035. Luxe doch sportief horloge, wat precies in het plaatje past.

Nu weet ik dat de productie van het horloge ergens in 2018 is gestopt. Nu is mijn vraag: hoe kom ik aan het horloge?

Ik heb totaal geen ervaring met aankopen via bijvoorbeeld Chrono24, en zou graag tips van jullie als liefhebbers / experts willen :slight_smile:

Groet,

2 likes

Je kan een advertentie maken in ,horlogemarkt gezocht.

± 500eu heb je een nieuwe van amazon.com

1 like

Ah, oke. Ik heb pas net een account aangemaakt dus zal nog het niveau moeten halen dat ik daar berichten in mag schrijven.

2 likes

Beste Jari,
welkom op HF! En succes op de trustlevel ladder … :wink:

1 like

Thanks!

1 like

Volgens mij heeft Pange ze ook nog. Betrouwbaar forumlid. Zou ik prefereren boven Amazon.

https://pangehorloges.nl/horloges/

https://pangehorloges.nl/seiko-sarb035/

2 likes

Voordat ik mijn seiko had aangeschaft heb ik de sarb033 in mijn handen gehad. Ik moet zeggen dat ik het bandje toch van zeer slechte kwaliteit vond, voelde beetje hol aan. Ik ben toen voor de sarx035 gegaan vanwege de luxere features.

2 likes

Seiko en bandjes is een beetje een heikel punt, de alpinist heeft er ook last van. Horloge is er niet minder om!

Ik heb de mijne indertijd bij onderstaande aanbieder gekocht. Alleen was dat toen via hun Ebay account welke ook de mogelijkheid bood om vanuit het Verenigd Koninkrijk te verzenden, zodat er geen importkosten overheen kwamen. Dit is nu niet meer het geval zie ik. Niettemin is de prijs (afhankelijk van betalingsmethode zo’n €430,-) inclusief verzenden en belasting redelijk gezien de prijzen van de Sarb035 op dit moment

Ja niet bij de Sarx dus :grin: