Waar is de Seiko Sarb035 te koop?

Hoi leden,

Binnenkort wil ik een ‘eerste’ horloge aanschaffen. Heb nu een aantal jaar een DW (ja, ik weet hoe jullie hier over denken… Haha) en mijn oog is gevallen op de Seiko Sarb035. Luxe doch sportief horloge, wat precies in het plaatje past.

Nu weet ik dat de productie van het horloge ergens in 2018 is gestopt. Nu is mijn vraag: hoe kom ik aan het horloge?

Ik heb totaal geen ervaring met aankopen via bijvoorbeeld Chrono24, en zou graag tips van jullie als liefhebbers / experts willen :slight_smile:

Groet,

2 likes

Je kan een advertentie maken in ,horlogemarkt gezocht.

± 500eu heb je een nieuwe van amazon.com

1 like

Ah, oke. Ik heb pas net een account aangemaakt dus zal nog het niveau moeten halen dat ik daar berichten in mag schrijven.

2 likes

Beste Jari,
welkom op HF! En succes op de trustlevel ladder … :wink:

1 like

Thanks!

1 like

Volgens mij heeft Pange ze ook nog. Betrouwbaar forumlid. Zou ik prefereren boven Amazon.

https://pangehorloges.nl/horloges/

https://pangehorloges.nl/seiko-sarb035/

2 likes

Voordat ik mijn seiko had aangeschaft heb ik de sarb033 in mijn handen gehad. Ik moet zeggen dat ik het bandje toch van zeer slechte kwaliteit vond, voelde beetje hol aan. Ik ben toen voor de sarx035 gegaan vanwege de luxere features.

2 likes

Seiko en bandjes is een beetje een heikel punt, de alpinist heeft er ook last van. Horloge is er niet minder om!

Ik heb de mijne indertijd bij onderstaande aanbieder gekocht. Alleen was dat toen via hun Ebay account welke ook de mogelijkheid bood om vanuit het Verenigd Koninkrijk te verzenden, zodat er geen importkosten overheen kwamen. Dit is nu niet meer het geval zie ik. Niettemin is de prijs (afhankelijk van betalingsmethode zo’n €430,-) inclusief verzenden en belasting redelijk gezien de prijzen van de Sarb035 op dit moment

Ja niet bij de Sarx dus :grin:
Sowieso vind ik de huidige prijzen van de Sarb echt twijfelachtig, dan moet je hem wel echt graag willen :slight_smile:

1 like

Ik vind er persoonlijk nogal wat van. De prijzen die tegenwoordig voor een Sarb gevraagd worden hier. Man man man.

Ik zou t niet erg vinden als een bepaalde forum regel een beetje word aangepast… Maar goed geen zin in een schorsing dus ik houd me stil.

Ot. Heb je Magi van solo Japan al gemaild? Zijn nieuwprijzen zijn wel redelijk.

2 likes

Vraag en aanbod…vind je het niets dan laat je hem toch lopen.

Ik ben meer van als je een type wilt hebben, waarom dan toch nog de laagste prijs proberen te vinden (tegen beter weten in). Ik begrijp dat de zoektocht het leukste deel is, maar goed, dat is dan weer mijn mening.

Succes met de zoektocht.

Magi van SoloJapan zat in april al op €525 voor een Sarb035 via Facebook…

Pfff. Dan is die ook flink omhoog gegaan. Lijkt wel dat gewoon €500 zowat de maatstaf is nieuw… En dat voor een horloge wat ooit nieuw wat koste? Ik dacht rond de €350?

1 like

Ik heb m gehad. Hier gekocht voor een zeer redelijke prijs q3 vorig jaar paar keer gedragen en voor iets minder verkocht paar maanden later maar zeker niet de bedragen van tegenwoordig.

En ja ik ken t t verhaal van vraag en aanbod en voor sommige merken kan ik t redelijk begrijpen maar voor een Seiko… Daarom zeg ik zou t niet erg vinden dat een forum regel lichtjes word aangepast.

Ik verbaas mij ook over de prijzen maar om daar nu regels voor te maken gaat mij wat te ver.
Gewoon niet kopen als je het oneens bent met de prijs.

Mijn Alpinist destijds hier nieuw gekocht voor € 330 en verkocht aan een forumlid voor € 275. Dat zijn voor mij reële prijzen voor een dergelijk horloge.

2 likes

Dat is idd netjes. Volgens mij is er gisteren hier ook voor een zeer schappelijke prijs binnen no time verkocht.

Wat doen een Alpinist tegenwoordig nieuw ca 600?

En ja we gaan beetje off topic. Hoop dat TS er een kan vinden voor een schappelijke prijs.

1 like

@whisky Magi van solo Japan? Heb niet heel veel kennis op dit gebied… Dit is een retailer neem ik aan?

Klopt ebay retailer uit Spanje. Verzend lig uit Spanje. Alleen zoals hierboven al gezegd die zat ook al boven de €500 paar maanden geleden. Vrees dat die alleen maar duurder word.

Ik heb er net 1 bij SoloJapan deze kant op laten komen en komt deze week binnen. Mocht ik de kleur te veel crème vinden, mag je hem overnemen van me.

1 like