Vorig jaar november is dit horloge op de markt gekomen. De verkoop gebeurd door Autorized Dealers echter deze bleken slechts enkele exemplaren te hebben gehad.
In november / december veel verkoop punten in NL, België en Duitsland bezocht maar telkens het teleurstellende antwoord. … helaas … we hebben slechts een paar exemplaren gehad maar die waren gereserveerd.
Dus voor de zekerheid ook op de lijst laten zetten. Indicatie was in november dat er in januari wel nieuwe exemplaren geleverd zouden worden. Inmiddels zitten we in april … en het blijft maar stil.
Maar goed geduld is een schone zaak. En netjes om de 2-3 weken even bellen of langsgaan bij de dealer, om even naar de status te informeren tot nu toe nog steeds helaas meneer…
Hier exact hetzelfde. Ik sta op de lijst bij S&C. Ik heb begrepen dat zij dit jaar nog maar 1 exemplaar van de FXD hebben ontvangen, althans bij de vestiging waar ik op de lijst sta. Zoals het er nu naar uitziet wordt het lang wachten
Een nieuw horloge wil ik gewoon bij de dealer kopen niet via unknown internet account. Horloge moet je kunnen zien, passen en voelen dit gaat lastig via het net.
Ja wachten uiteraard, maar blijft een vreemd gebeuren. Er wordt geen indicatie wat levertijd meer gegeven er zijn geen redenen bekend waarom er vertraging is.