Waar is ie nou?

Heb je ooit een horloge verkocht op horlogeforum en ben je benieuwd waar hij nu is? Post hier je verhaal en start hier je zoektocht!

Ik zal starten: ik verkocht hier mijn Grand Seiko SBGR023 jaren geleden. Wie heeft hem nu?

Dit monster, hier gekocht en verkocht:

Wie heeft hem nu?

Serious?

Wil je hem graag terug? Dan snap ik het topic wel, maar dan moet dat ook de strekking van dit topic zijn. En dat zou best eens leuk kunnen worden. Moet er ook wel een verhaal bij zoals je zelf aangeeft. :wink:

Maar anders lijkt het mij een eindeloos verhaal … heb je even dan zal ik ook wat uploaden :joy: :joy: :joy: :joy:

1 like

In het begin deze Oriënt verkocht …

Nooit moeten doen… wil um trug … :slight_smile:

Ooit een Danish Design weg gegeven , als het goed is aanbeland bij de wederhelft van een gewaardeerd HF lid.
@pverstraten ?

Ik denk soms nog aan mijn Casio MT-G. Vond hem uiteindelijk net iets te groot maar sluit niet uit dat er toch weer eens een stalen G-Shock komt. Volgens mij is hij uiteindelijk nog bij @Windhund beland en daarna vertrokken.

1 like

Oh Ja de MTG! Dat vreselijk robuuste sexy ding!!! :heart_eyes::heart_eyes: Dat me, hard als ze is, meteen keihard wees op mijn eigen vergankelijkheid! Het feit dat ik zo langzamerhand toe ben aan een leesbrilletje kwam hard aan. Maar jeetje,… Mag een beauty ook een beetje een bitch zijn? Pfffff,… Die wijzerplaat, die indices,… :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Verkocht aan een sympathiek forumlid in België. Hoewel het enige tijd duurde voordat deze verkocht was heb ik nadien nog zeker 2 forumleden die haar wilden losweken van haar eigenaar doorverwezen.

Laatst bekende locatie: België

2 likes

Ik wil mn smp300 wel terug, maar de koper is verbannen op hf :smile:

haha, is dat de voorspellende waarde van met jou zaken doen? :wink:

1 like

Naast de Damasko (die gelukkig weer mijn kant op komt volgende week) is er maar 1 klokje die het spijtgevoel aanwakkert, maar hij is gelukkig in goede handen bij @Guapo

3 likes

Review purpose? Of nu een blijver? Vond dat altijd wel een van de mooiere horloges in jouw uitgebreide lijst.

1 like

Dat

Dat gelooft niemand :joy:

1 like

:tada::tada::tada::tada::+1:t2::+1:t2::+1:t2:

Maar ik blijf rekening houden met een teleurstelling over een tijdje haha

1 like

Ide zijn excuusboek telt nog vele bladzijden. :wink:

3 likes

Guapo… Die koestert hem…

2 likes