Waar jaeger lecoultre kopen

ik overweeg een JLC Master Calendar of een van der Gang te kopen
behalve dat het een moeilijke keus is vraag ik me af waar ik deze horloges tegen een aantrekkelijke prijs kan kopen
konkrete adressen, ook internet, zou ik op prijs stellen!

groet
Mark

Nou die keuze lijkt mij anders niet zo moeilijk: JLC! :smiley:

duh JLC natuurlijk, is geen vergelijk met van der gang…

Ik heb een hele stomme reden om naar de JLC te smachten boven de VDG…

ik vind ze echt veel mooier bloost hevig Daar ging mijn Neerlands Trots.

het is me inmiddels duidelijk dat de leden van dit forum zeer voor JLC zijn
mijn belangrijkste vraag was echter: waar kopen??

Ook te proberen: www.chrono24.com.

heuertag Schreef:

het is me inmiddels duidelijk dat de leden van dit
forum zeer voor JLC zijn
mijn belangrijkste vraag was echter: waar kopen??

Heb de mijne in Laren gekocht, heel aardige mensen, zeker een aanrader om te gaan. Ik weet niet waar je vandaan komt, maar het is zeker de moeite waard om er eens te kijken.

Heb mijn JLC ook bij Marley gekocht, zeer goede prijs en met een paar weken thuis.

Juwelier Leon Martens in Maastricht met het oog op de service :wink:

http://www.leonmartens.com

Met dank voor de adviezen: ik heb een Jaeger Lecoultre Master Calendar gekocht van Sayin (www.sayin-watches.com).
Prima prijs en service. Horloge opgehaald in Venlo. Voor foto’s van mijn klokje: zie de Sayin website.

Proficiat: een superklok! Veel plezier ermee, wat zeg ik: veel Genot ervan!

Waar kopen? Vandergang kan je alleen maar bij Van der Gang in Dokkum kopen. Gewoon even bellen, afspraak maken en zelf gaan kijken in Dokkum. Heb ik ook gedaan en meteen besteld.
Jaeger Lecoultre? Prachtige horloges! Waar kopen? Bij je eigen juwelier, gun het hem. Natuurlijk als je op Internet gaat zoeken vind je altijd wel een adres dat goedkoper is. Maar wat te doen als er iets aan mankeert. Ik heb een Jaeger Lecoultre die steeds stilstond. Inmiddels opgelost, wat te doen als je dat ding in “Verweggistan” hebt gekocht.
Het is leven en laten leven, en ook jouw juwelier wil best korting geven. Nog geen “eigen” juwelier, maak dan een juwelier tot de jouwe.
Veel succes.

vergat en passant nog even te vragen waar je woont? Randstad? dan is een gang (nee niet Vandergang) naar den Haag zeker de moeite waard en wel Steltman Watches Noordeinde den Haag (vlak bij Paleis Noordeinde)

Super!!! De juiste keuze lijkt mij. Van harte gefeliciteerd met je aanwinst en geniet ervan! Moet geen probleem zijn. Ikzelf kan mijn ogen niet afhouden van mijn “nieuwe” MGT die ik sinds gisteren in bezit heb (zie het door mij gestarte onderwerp Nieuwe aanwinst). Graag wat meer (en betere) foto’s!

Van der Gang kun je ook bekijken en aanschaffen bij juwelier QP in Amsterdam op de Willemsparkweg 154. Hij is naast Vd Gang zelf de enige verkoper in NL. En QP heeft nog een aantal exclusieve merken, en ook een aantal niet nieuwe horloges (waaronder een mooie IWC Rattrapante a 5 mille).

Heuertag, komen er nog eigen foto’s? Van harte met je horloge! (tu)