Waar kan ik een grote selectie van horloges bekijken?

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een winkel waar ik eigenlijk een groot aantal horloges "in real life " kan zien/ even vast houden etc. Ik wil een beetje gevoel krijgen voor welke merken mij een beetje liggen en wat ik mooi om de pols vind. Het liefst winkels in de buurt van Hilversum.

Wie heeft er tips?

1 like

Bouman in Culemborg & Van der Weerd - Janssen in Zeist.

:+1:

1 like

Ligt er aan wat je zoekt? Welke prijsklasse, merk etc.

Strego in Hilversum centrum heeft wel het een en ander liggen…

Een dresswatch, rond de 500, merken - dat ben ik nog aan het uitvogelen, maar ik zou graag wat orients bekijken bijvoorbeeld. Maar voornamelijk dus op zoek naar een winkel met ruime selectie - voornamelijk voor oriëntatie. Thanks!

Thanks!

Ah oké dan is strego misschien niet ideaal, ze hebben wel een hoop seiko, tissot, Casio en fromanteel etc

Ja, Strego ken ik inderdaad wel. Wel goede selectie, maar alleen echt de meest gangbare merken. Maar wel bedankt voor de reactie!

1 like

Loop eens binnen bij de Bijenkorf. Veel modemerken, maar je ziet wel wat je leuk vindt qua kleur, wijzerplaat, kastvorm etc

1 like

:face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Ik ken geen winkels die orients hebben liggen maar je kunt ook is bij Veerman in Huizen kijken. Goede juewelier

Hoofddorp, Anijss juweliers

Een hele wand vitrine vol

De bijenkorf filialen hebben tegenwoordig behoorlijke vitrines met Hamilton, Tissot, Longines en nog wel meer. Ik denk dat je voor dat budget daar het meeste kan zien, maar verwacht niet de meest kundige verkoper.

3 likes

Wat grotere Hudson Bay’s hebben ook wel het nodige liggen. Seiko, Tissot, etc.