Ik ben gestopt bij de checkout, waar ik mijn gegevens moest invullen. Dus het lijkt wel te werken.
Heb je ze al een berichtje gestuurd?
Thanks! De site werkt nu idd weer. Vanmiddag lag hij er blijkbaar even een tijdje uit.
Bestellingen plaatsen lukt ook
Daar zal waarschijnlijk menigeen het niet mee eens zijn als ik zo de artikelen op de internet en WUS moet geloven.
De versie die HKED verkoopt, wordt toch vaker genoemd als de versie die het dichtst bij een van een originele prototypen komt.
Uiteindelijk maakt het ook niet uit, want de historie van het horloge is nogal vaag zover ik weet.
Klopt Ik kan het nu helaas niet meer vinden, maar ik had ooit een keer een artikel gevonden waar alle prototypes van de 1963 in vermeld stonden. De designs liepen nogal uiteen. Ik weet het niet zeker, maar dit zou ook best eens de reden kunnen zijn van de verschillende meningen welke nou het dichtst bij het origineel zou komen.
Feit is in ieder geval dat je voor deze prijs weinig andere mechanische chronograaf horloges zult vinden en het uurwerk een genot is om naar te kijken haha.