Waar kan ik een Seagull 1963 kopen?

Weet iemand waar ik een Seagull 1963 kan kopen? Ik heb op vele websites gekeken en de prijzen verschillen erg, waarbij de ene website het horloge rond de 200 euro wordt verkocht wordt op de ander het voor 300 verkocht. Weet iemand hier een (betrouwbare) website waarbij ik met iDeal kan betalen?

Oom Ali heeft de seagull vast wel. Je kan ook met ideal betalen en dan wachten een paar weken…

Er staat eentje op MP. Even zoeken op Sugess en je bent er.

Succes!

Met iDeal heb je geen aankoop bescherming voor het geval het horloge niet geleverd wordt. Daarom gebruik ik bij alle aankopen in het buitenland PayPal.
Al heeft Ali tot nu toe alles prima op tijd geleverd, meestal eerder dan de verwachte leverdatum.

1 like

Zover als ik begrepen heb zit er wel verschil in kwaliteit tussen de horloges van verschillende aanbieders.
Over deze heb ik wel gehoord dat ze van betere kwaliteit zouden zijn maar ik heb er zelf geen ervaring mee.

3 likes

Kijk eens op Poljot24. Diverse uitvoeringen daar.

4 likes

Ik zou voor hked watches gaan.

1 like

Poljot24 heeft een goede reputatie en service. Heb er 7 horloges gekocht.
3 keer een keurige garantie afwikkeling mee kunnen maken. Geen ervaring met Seagull, maar die oer versie wel eens overwogen. Leuk horloge. Had begrepen dat er een verbeterde versie bij zit, met mooie zwanenhals regulering. :blush:

Heb ik heel goede ervaringen mee!

1 like

Watchunique.com ging prima bij mij. Volgens mij kwam de zending uiteindelijk uit Weesp.
Stel trouwens vooral niet te veel voor van het doosje, wat een deceptie is dat :joy:

Ik had de mijne op. https://seagull1963.com/nl/

Besteld omdat ik in al mijn onervaren wijsheid dacht dat ik dan bij de producent bestelde.

Levering was verder goed gegaan, en horloge zag er goed uit,
Zitten in België meen ik me te herinneren na wat nader onderzoek van circa 45 sec,

Je hebt verschillende aanbieders en de horloges kunnen allemaal uit verschillende fabrikanten komen.