Hallo,
Ik heb een omega dames horloge uit een erfenis en het ligt hier maar en zou het graag willen verkopen maar weet niet waar ik dat het beste kan doen. Heeft iemand een tip voor me?
Hallo,
Ik heb een omega dames horloge uit een erfenis en het ligt hier maar en zou het graag willen verkopen maar weet niet waar ik dat het beste kan doen. Heeft iemand een tip voor me?
Chrono24 is een mogelijkheid.
Hier op het forum is ook mogelijk zodra je wat langer actief bent. Dames horloges zijn over het algemeen wel een stuk minder populair, maar het is het proberen waard!
Zoek een handelaar… weet niet waar je woont?
Marktplaats?
In consignatie?
Ik heb hier op HF met succes de dames-Seamaster van mijn vriendin verkocht.
Welke is het? Fotootje? Ik (en velen met mij, hier…) kan redelijk inschatten wat hij waard is.
Foto’s graag.
Bedankt voor de tip
Foto’s???
In Noord holland rond Amsterdam
Hmm, ik zou ze gewoon via marktplaats of chrono24 proberen te verkopen. Ik vrees dat de handel hier niet veel in ziet…
Maak goede foto’s en vraag realistisch… succes!
Marktplaats, Chrono24, HF, EBay en dan zijn er nog heel wat marktplaats/EBay achtige websites.
Als je een klein beetje actief bent hier, heb je zo trustlevel 2 bereikt. Dan mag je hier aanbieden en zou ik het eerst hier proberen. Wellicht is er wel een liefhebber te vinden. Anders inderdaad chrono24 of catawiki. Bij de laatste twee heb je overigens wel te maken met verkoopprovisie voor de betreffende site.