Ik heb na mijn aanmelding op HF veel gelezen en rondgekeken. Ik ben al langeretijd aan het kijken naar wat mooie horloges. Deze horloges zijn mij opgevallen op foto’s en verhalen op HF. Hier een lijstje met hotloges die mij erg interessant lijken:
Omega speedmaster reduced
Breitling colt
Rolex airking 14000
Cartier santos galbee
Als je dit lijstje ziet zit er best wat variatie in naar mijn mening. Dit omdat ik nog niet goed weet welke kant ik op wil.
De vraag is alleen welk horloge op mijn pols het beste zou staan, dit kun je natuurlijk alleen zien in het echt.
Mijn vraag aan jullie is dan ook:
waar zou ik deze horloges kunnen passen?
Zelf ben ik nog amper bij een juwelier geweest omdat ik de drempel altijd te hoog vond.
Dit misschien ook door mijn leeftijd en angst dat ik niet series word genomen.
Ik hoor graag van jullie waar en hoe ik deze horloges een keer zou kunnen passen
Juwelier burger in Maastricht heeft een gevarieerd en ruim voorraad. Even uit je comfort zone stappen en naar binnen lopen. Ze bijten niet. Je interesse kenbaar maken en lekker gaan passen.
Wandel door de PC Hooft (Amsterdam), en je struikelt over bijna elk horloge wat je kunt bedenken. Pak m beet 8 horlogezaken. Plus je kunt nog (uit-) lachen ook.
Grotere stap nemen
Onzin, ze willen geld verdienen, en klant is klant.
Niemand weet hoeveel geld jij in je binnenzak hebt zitten als je een winkel in loopt.
En nee, je hoeft niet in pak of semi-netjes gekleed (wat ongetwijfeld sommige leden je weer gaan aanraden ‘omdat je dan serieuzer wordt genomen’ of dat dat zo heurt oid)