Waar kan ik schroefjes kopen

Ik zoek schroefjes voor het vastzetten van de dial.
Ik vrees dat de mijne bij het reinigen in het ultrasoonbad eruit zijn getrild en met het reinigingsmiddel zijn weggegooid :disappointed_relieved:

Iemand een idee waar dit te verkrijgen is. Het is voor een Junghans trilastic. Uurwerk 93s1

CousinsUK heeft ze wel. Zoek op dial screws. Houd wel rekening met meerdere weken levertijd, Brexit he…

Zijn vast ook in NL wel adressen te vinden, maar die zijn vaak hardnekkig met verplicht een KvK-nummer te moeten opgeven. Of kijk gewoon op eBay, voor een assorti-doosje. Schroefdraad is vrijwel altijd gelijk, lengte van de schroefjes kan verschillen.

Altijd de wp-schroefjes terug vastdraaien na verwijderen van de plaat… :wink:

4 likes

Cousins levert doorgaans vaak binnen een week hoor. Vandaag nog wat spul binnen gekregen, vorige week don. besteld…

1 like

Ja, die wijze les heb ik nu geleerd. :innocent:
Ik ga eens bij Cousins kijken. Probleem is alleen dat ik niet weet welke schroefjes er in zaten. :upside_down_face:
Levering gaat daar inderdaad redelijk snel, heb daar laatst nog iets besteld en binnen 1 week aan huis.

1 like

22 mei wat onderdelen besteld, 23e verstuurd, zonder T&T met brievenpost, maar nog niet binnen. Was vorige keer ook zo.

Mocht je nog niets besteld hebben, ik heb nog wel wat slopertjes liggen. Ik zal eens kijken wat ik heb.

1 like

Bedankt.
Ik heb nog niets besteld, dus als je een paar schroefjes kan opduiken uit je slopers, dan graag! :+1:

Ik laat het weten.

Super.
Bedankt alvast

Dat is inderdaad een probleem, misschien een horlogemaker bij je in de buurt, dan neem je even alles mee en heeft hij ze wel zitten waarschijnlijk