waar koop ik best een nieuwe Nomos...

…aan de beste voorwaarden?
Gesteld dat ik een Tangente wil kopen, 35mm met gesloten caseback, nieuw, met een mooie korting. Waar moet ik dan zijn? In België zijn er voor zover ik weet geen dealers, ook geen grijze. Dus, Nederland, ik reken op u. Ik wil het horloge op voorhand kunnen passen, dus een online aankoop is geen optie.

Alvast dank voor de hulp!

Frederik

1 like

Amsterdam: ace of qpx

1 like

Wellicht Jos Naebers juwelier in Maastricht?

2 likes

Zat ik ook aan te denken, heet tegenwoordig wel loonstra juweliers op de Havenstraat.

:beers:

1 like

Steltman Watches in Den Haag, mooie winkel die ook merken zoals IWC en Patek Philippe heeft. Al is het alleen om te passen wordt je wel een leuke ervaring rijker.

1 like

Ace jewelers Amsterdam

1 like

@Fate_Amenable_To_Change heeft een geweldige Nomos, en vast ook wel een adresje om er eentje economisch verantwoord aan te schaffen :wink:

2 likes

En ik lees net dat Nomos het beste horloge is voor wie vrouwen aan de haak wil slaan:

Heh.

Ik heb de mijne gekocht bij WatchFever in Mülheim. Guido is een zeer correct heerschap, vriendelijke overdracht, goed bereikbaar en vlot communicerend.

https://www.chrono24.nl/search/index.htm?customerId=15460&dosearch=true#gref

Er valt goed met hem te praten.

Een alleskunner, die Nomos :slight_smile:
Merci!

En ze doen ook nog wat goeds voor de wereld, https://www.ft.com/content/e31472da-c876-11e8-86e6-19f5b7134d1c

Ik zou even kijken welke dealer in Duitsland voor jou het dichtste bij is.

1 like

Goeie keuze; gefeliciteerd!

Ik weet niet waar je woont in België maar de dichtstbijzijnde opties lijken mij (oostelijk) Loonstra in Maastricht en (westelijk) Steltman in Den Haag.

1 like

Ik raad zelf Ace (& Dik) in Amsterdam aan, goede service, echt wel wat met de prijs te doen en vooral natuurlijk de kans om @Captaingingerbeardd te ontmoeten! :wink:

1 like

Als jij een subscription hebt… Kun je me vertellen of ze bij dat FT artikel een Duits bron-artikel vermelden? Dan lees ik dat wel even. :slight_smile:

1 like

Bij veel dealers zul je wel een korting kunnen bespreken van pakweg 20%

U zou ook Juwelier Aalbers in Velp (bij Arnhem) kunnen overwegen. Vriendelijk en kundig personeel ook… Uurtje rijden vanaf Hazeldonk :slight_smile:

Succes, mooi merk, Nomos!

Haha, dat doet het hem, hé. Een meet en greet met de enige echte :wink:

Ik ben zelden bij Ace & Dik overigens. Meer bij Ace Online & Ace & Spyer. Maar Spyer heeft een kleine collectie Nomos. Bij Ace & Dik hebben we wel geloof ik de grootste collectie Nomos van Nederland (onder voorbehoud, niet 100% zeker) dus dat is zeker de moeite waard :slight_smile:

2 likes

We zijn inmiddels bijna twee jaar en een wereldwijde crisis verder. Zijn er nieuwe inzichten? Shoppen in Duitsland of onderhandelen in Nederland?

1 like

Volgens mij is t dealernetwerk niet erg veranderd in ons kikkerlandje. Ace nog altijd, Loonstra ook

1 like

Steltman in Den Haag. Kun je gelijk gaan nadenken of je toch niet iets meer up-market wil uit Glashutte; Glashutte Original :heart_eyes:

1 like