Voor mijn horlogebanden project zoek ik een leverancier van deze tools:
Het zijn mini tooltjes waarmee je horlogebandjes kunt vervangen. Handig voor desnoods eenmalig gebruik omdat ze ook goedkoop zijn. En nu heb ik wel winkel gevonden die ze per stuk verkopen, maar ik zoek de leverancier die die winkels voorziet zodat ik ze ook voor een marktconforme prijs kan aanbieden bij de bandjes. Ik heb bij Friederichs zitten zoeken maar niets gevonden.
edit: zie nu dat je ze goedkoop wil hebben… Je kunt ze misschien mailen en aangeven dat je een Hollander bent die voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten, wie weet werkt het
Op het platje ontcijferde ik S1.
Gegoogled op “S1 watchtool” en toen kwam o.a. dit eruit: http://www.watch-tool.de/html/bracelet_tools.php
.
Hier zie ik op het 3e plaatje hetzelfde tooltje.
Ik vermoed dat dit is wat je zoekt. Het is alleen nog niet de site of het adres van de producent.
Het zijn mini tooltjes waarmee je horlogebandjes
kunt vervangen. Handig voor desnoods eenmalig
gebruik omdat ze ook goedkoop zijn. En nu heb ik
wel winkel gevonden die ze per stuk verkopen, maar
ik zoek de leverancier die die winkels voorziet
zodat ik ze ook voor een marktconforme prijs kan
aanbieden bij de bandjes. Ik heb bij Friederichs
zitten zoeken maar niets gevonden.
Daar heb ik m ook van gelinkt, maar dat is de consumentenprijs. Ik heb ook op S1 gezocht maar mom die allen bij verkooppunten tegen maar niet de producent.
Bij Friederichs is er wel wat je zoekt met artikelnummer 600559 (“Afnemer inzet smal”), maar die is van Bergeon en waarschijnlijk erg duur (relatief dan).