Waar koop je de dikste horloges?

Ik ben op zoek naar een zo dik mogelijk horloge, van staal.
Het bandje en met name de dikte en diameter van het klokje resp. de wijzerplaat wil ik zo groot mogelijk hebben.

Ik zag bijvoorbeeld dit Casio-horloge bij de kijkshop van 75 euro, die vind ik wel mooi, en hij lijkt me wel redelijk dik;

Maar ik zoek dus een veel dikker horloge!
Het horloge hoeft zeker niet duur - ik dacht aan 20-75 euro - of van een merk te zijn, doch geen plastic ‘kermishorloge’ dat de tijd nooit goed aangeeft.

Welke merken/types of winkel(straten/centra) raden jullie mij aan?

Deze 17 mm, dikste die ik ken. We een ietsjepietsje boven het budget.

Buiten dat ik hem te duur vind, vind ik hem ook niet groot en krachtig. Het klokje is bijna net zo breed als het bandje.
En persoonlijk heb ik ook niets met leren bandjes, ik vind stalen mooier en krachtiger staan.

Ik zoek echt een horloge waar het testosteron van afspat, dat mensen zich afvragen of het een klok is die ik om mijn pols heb of een treinwiel!

Het was ook maar een geintje :P. Dit is een museumstuk van 350.000 euro.

Grapjas. Wie betaalt er nou weer 350K voor zo’n dameshorloge haha.
Maar nu heb je wel mijn topic gekaapt, dus ik verwacht nu wel dat je met een horloge met een minimaal formaat van een aankomt anders moet ik volgende week weer een topic maken…

Ik zeg: Zlatoust!
http://www.ruttenwatches.nl/N_grp_12-1.html

Wou ik net zeggen. Als je toch voor gek wilt lopen :smiley: Heeft geloof ik geen stalen band en kost te veel (200 ongeveer?)…
Voor 25 tot 75 euro moet je natuurlijk niet te veel verwachten. Kijk eens bij Alpha naar hun op Panerai geïnspireerde “ontwerpen”. :sunglasses:

Tik gewoon op Marktplaats.nl ‘de grootste, de dikste en xxxl’ in, dan stuit je vanzelf op Geneva en Cuezz e.d. Net zo dik als Zlatoust en met een diameter tot 55 mm, en ze kosten maar twee tientjes. Ze geven waarschijnlijk wel binnen een paar maanden de geest.

Bruvato, wel iets boven budget.

Dat kan geen probleem zijn, als de tijd er niet op aangegeven wordt, wordt de verwarring met een treinwiel alleen maar groter :wink:

Wat dacht je hiervan:

Yaffle