Waar kopen, Hamilton

Beste,

Waar kopen jullie jullie uurwerken als het merk niet zelf verkoopt? Bv Waar koop je een Hamilton, Victorinox, …

merci!

Voor Hamilton moet je naar Gent…

enige opties voor mij zijn AD’s, tweedehands handelaren of gewoon hier op 't forum. Alles wat ik in bezit heb (gehad) was tweedehands. Vind het zelf zonde dat als je 'm net uit de doos haalt er al gelijk 40% van de waarde af gaat, want ik verkoop 'm toch ooit weer. Dan 't liefst met zo weinig mogelijk verlies :joy:

Boumanonline …

https://www.boumanonline.nl/horloges/filter/hamilton/heren

1 like

Eugene van Baal in Nijmegen of van Hooff in Deurne.

1 like

Hamilton is een vrij gangbaar merk wat je bij vrijwel elke juwelier kan krijgen volgensmij.
Als je een bepaald type zoekt kan je ook dit in het onderdeel horlogemarkt-gezocht kwijt.

Royals in Apeldoorn is AD met horlogeatelier

Super heel erg bedankt en waar in Gent specifiek?

Gent is groot :wink:
Waar ergens ?

Of www.jurawatches.co.uk met limited10 kortingscode

Mijn eerste Hamilton (X Wind) gekocht bij https://www.shop-juwelier.de/
met een mooie korting van 30% als nieuwe klant.
Mijn andere Hamiltons gekocht bij BoumanOnline. Officiële dealer en aardige mensen. Plus een leuk spaar systeem met diamonds.

Ace in Amsterdam verkoopt ook Hamilton.

Aan het belfort… Even nagezien, juwelier heet Van Bignoot.
Altijd leuk om nog een dag shopping aan te linken om de vrouw gelukkig te stellen :smile:

Het is moederdag misschien moet ik eens met mijn vrouw gaan shoppen :blush::blush:. Ik weet hem zijn. Zijn er op dit forum of ergens anders goede tips om 2e hands te kopen? Lijkt mij niet zo simpel.

Ooit een batterijtje laten plaatsen bij Siebel. Kreeg je een kortingsbon op je volgende aankoop van 20 %. De dag daarop maar een Hammy aangeschaft.( was nog voor de overname door die Russen) Weet niet zeker of ze nog Hamilton verkopen.

In Knokke zit er een tweedehandsshop… Ik moet wel even zoeken hoe die heet.

Edit: het is watchbox op de kustlaan… Ik heb wel geen idee wat hun huidig Hamilton aanbod is.

Aha … je die weet ik zitten … thx :+1:
Dacht dat er aan de Dampoort ook één zat die Hamilton heeft

Op het goedkoopste adres wat ik op Internet kan vinden.

Mijn Hamilton Khaki Navy Pioneer heb ik bij Montredo weg uit Duitsland, keurig afgeleverd, met garantie en de hele mikmak. Mijn Hamilton Khaki Pilot 46mm heb ik bij Watchmaster uit Oostenrijk weg. Ook hele nette service.

Trouwens, zo heb ik een paar Seiko JDM’s op Amazon.de gekocht, en is er een Glycine Combat 7 Vintage onderweg van Watchgooroo in de VS via eBay. Dan heb ik nog een Mühle Glashütte bij WatchFever in Mülheim opgehaald.

Ik zoek ze op door gewoon “model horloge + bestellen / order / buy / kaufen” te googlen, dan een rondje Chrono24, Amazon, eBay en het forum… Daaruit de goedkoopste pakken die goed voelt. Als ik iets op Chrono24 zie probeer ik altijd te zien of de verkoper om Chrono heen te contacteren is, dat scheeld Chrono’s handling kosten.

Nu zou je het overdreven kunnen vinden, maar ik betaal niet graag te veel, en of ik nu twee uur moet rijden naar Breda voor service of iets op moet sturen naar Berlijn, da’s mij om het even.

1 like

Juist aan de dampoort zit Youngwatch…

Nice merci. Hele goede tips, de Duitse kant heb ik nog niet veel bekeken. Ook eens langs Gent en knokke.

1 like