Waar kun je het beste een CASIO G-SHOCK GW-5000-1JF kopen?

Ik ben voornemens een CASIO G-SHOCK GW-5000-1JF aan te schaffen.

Iemand nog tips? Uiteraard als Hollandse jonge wil ik een nette (€) prijs betalen.

Pange horloges heeft er een liggen. voor € 345,00 https://pangehorloges.nl/casio-g-shock-tough-solar-gw-5000-jf1/

Ebay rond de € 250,00- €28,000 zending vanuit Japan, exclusief invoerkosten.
Solojapan € 327,00, waarschijnlijk verzending vanuit Spanje.

Iemand nog een goed adres?

Grt Jeroen

Solojapan. Jeweettoch.

Edit: beter lezen, Zulu. Ehm…met Paul kun je nog best wat handelen hoor. Ik zou het wel weten.

1 like

Zoals ik je al in de PB had verteld: Solojapan :wink: 327 euries incl verzending uit Spanje dus geen extra kosten.

1 like

Wel een goede keus de GW5000 ;-).

2 likes

Dit zou ik altijd doen. Goeie prijs, top service en een bekende.

Bovendien zou ik voor die 18 euro geen extra week willen wachten. :wink:

4 likes

Daar heb je een punt. Communicatie is wel een beetje benedenmaats bij Solojapan… vaak 1/2 dagen wachten op antwoord. Dan is die paar extra centen het wel waard ja als je haast heb.

1 like

En let ook even op dat je niet klakkeloos naar zijn oude rekeningnummer 600 ballen overmaakt om vervolgens dat berichtje te zien met een nieuw rekeningnummer. Van horen zeggen dit verhaal. :upside_down_face:

2 likes

Toch als je geen haast heb, geld is geld… vers vanuit Japan met een recent afgestempelde garantie kaart. Wat dat betreft niets meer dan lof voor Solojapan.

2 likes

Oh ja ik heb er ook vaak genoeg horloges gekocht. Maar in dit geval zou ik altijd naar @vierport wandelen. Het scheelt immers niet honderden euro’s maar een Big Mac en een portie nuggets.

5 likes

Hear hear hear.

Misschien moet je je medeforummer iets gunnen, i.p.v. altijd maar cheap te zijn.

4 likes

Heb je zeker gelijk in. Prijs is niet onbelangrijk zeker niet dit verschil maar ik heb graag( voorkeur) een productiemodel uit 2020. Dus gunnen is geen probleem. Ik heb Paul al een bericht gestuurd.

1 like

Ga je voor je overige JDM modellen ook naar pange dan? Heeft totaal niets met niet gunnen te maken, ik gun iedereen zijn deel, leg mij de woorden niet in de mond alsjeblieft.

Ik zie nu bij Pange dat dit model on hold staat… FF wachten op antwoord van Paul.

Ja, je bracht me op een idee.

4 likes

Ja mss wel. Gunnen hè.

Dat maak ik zelf wel uit.

En bovendien was het een Quote van Candide volgens mij.

FTFY :wink::+1:

1 like

jongens jongens (beide) rustig aan het is weekend.

:grinning:

Het is maar een horloge en een mening van iemand.

Haha :stuck_out_tongue: het was goed bedoeld en gun iedereen zijn deel. Wordt hier alleen ten onrechte afgeschilderd als iemand die (blijkbaar iemand van het forum) bepaalde verkopers niets gunt.

Deze jongen haalt alleen graag zijn groenten bij de groenteboer, vlees bij de slager en JDM modellen bij een Japanse handelaar. Zo blijft er nog meer als genoeg over voor de supermarkt (nl horlogedealer) die ook heus zijn deel krijgt.

En trek vooral je eigen plan, alleen uit eigen ervaring weet ik dat je via Magi dus wel een recent model krijgt met een door de dealer gestempeld garantiekaartje op de dag van aanschaf mocht je hier belang aan hechten.

1 like

Ik heb het veertien keer gelezen en ik zie het nog steeds niet. :wink:

2 likes

Houden zo :slight_smile: wat je niet ziet is er niet

2 likes