Daar heb je een punt. Communicatie is wel een beetje benedenmaats bij Solojapan… vaak 1/2 dagen wachten op antwoord. Dan is die paar extra centen het wel waard ja als je haast heb.
En let ook even op dat je niet klakkeloos naar zijn oude rekeningnummer 600 ballen overmaakt om vervolgens dat berichtje te zien met een nieuw rekeningnummer. Van horen zeggen dit verhaal.
Toch als je geen haast heb, geld is geld… vers vanuit Japan met een recent afgestempelde garantie kaart. Wat dat betreft niets meer dan lof voor Solojapan.
Oh ja ik heb er ook vaak genoeg horloges gekocht. Maar in dit geval zou ik altijd naar @vierport wandelen. Het scheelt immers niet honderden euro’s maar een Big Mac en een portie nuggets.
Heb je zeker gelijk in. Prijs is niet onbelangrijk zeker niet dit verschil maar ik heb graag( voorkeur) een productiemodel uit 2020. Dus gunnen is geen probleem. Ik heb Paul al een bericht gestuurd.
Ga je voor je overige JDM modellen ook naar pange dan? Heeft totaal niets met niet gunnen te maken, ik gun iedereen zijn deel, leg mij de woorden niet in de mond alsjeblieft.
Haha het was goed bedoeld en gun iedereen zijn deel. Wordt hier alleen ten onrechte afgeschilderd als iemand die (blijkbaar iemand van het forum) bepaalde verkopers niets gunt.
Deze jongen haalt alleen graag zijn groenten bij de groenteboer, vlees bij de slager en JDM modellen bij een Japanse handelaar. Zo blijft er nog meer als genoeg over voor de supermarkt (nl horlogedealer) die ook heus zijn deel krijgt.
En trek vooral je eigen plan, alleen uit eigen ervaring weet ik dat je via Magi dus wel een recent model krijgt met een door de dealer gestempeld garantiekaartje op de dag van aanschaf mocht je hier belang aan hechten.