Ik zal het verhaal hoe deze zo is toegetakeld maar achterwege laten.
Waar kan ik deze goed/goedkoop van nieuw glas laten voorzien?
Wat kost zoiets ongeveer?
Niet echt de beste foto’s maar geeft wel een redelijk beeld denk ik, hoewel de hele er erger uitziet op de foto’s als in het echt (maar heb toch geen plannen voor verkoop;))
Misschien dat Robbie je hiermee kan helpen (alom bekend op de dit forum vanwege zijn Seiko expertise). Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe dit zo komen is. Aan de hoeveelheid krassen op het glas te zien denk ik dat saffier ook geen kwaad zou kunnen trouwens, succes!
Ben wezen zwemmen in centerparks, had hem niet om maar in mijn zak
normaal gesproken laat ik de meeste van mij spullen dan in de auto liggen.
Hij gleed tijdens aankleden uit mijn zak en kwam erg ongelukkig terecht.
Zal wel vloeken in de kerk zijn maar dit is mijn “werk” horloge en ben ik iets minder zuinig op. vandaar kleine krassen op glas (afgezien van dat stuk wat helemaal kapot is door de val), kast en band. Maar ik wil hem wel graag weer ok hebben als dat nog uit kan.
heb er wel een raar gevoel bij omdat ik op het punt sta om eindelijk eens een smak geld aan een horloge(s) uit te geven en dat de reden is dat ik mij hier pas geregistreerd heb
heb er wel een raar gevoel bij omdat ik op het
punt sta om eindelijk eens een smak geld aan een
horloge(s) uit te geven en dat de reden is dat ik
mij hier pas geregistreerd heb
We noemen het liever: ‘Een lichte uitgave doen :D’
Een glaasje zal niet té veel kosten Het plaatsen ook niet, maar je moet weten waar
Gewoon op laten sturen naar Seiko Nederland. De nylon ring kan beschadigd zijn
en in het uurwerk blijven vaak zeer fijne glassplinters achter dat realiseren de
meeste dragers zich niet en na enige tijd doet je Seiko het dan ineens niet
meer. Alleen het glas vervangen heeft niet zoveel zin laat het horloge daarom
controleren dan weet je waar je aan toe bent.
En saffier is krasvaster maar wel gevoeliger voor breuk juist omdat het zo hard is.
Als je hem nog een keer zo laat vallen heb je kans dat het echt versplinterd bij saffier