Waar leg jij je horloge 's nachts weg?

Ik leg ze gewoon (voorzichtig) op mijn nachtkastje.
Ik geloof niet dat ze daar ooit een krasje van opgelopen hebben.
Sommigen zijn er zelfs wel eens af gevallen, zonder schade!
Goede klokkies, allemaal! :laughing:

Bij mij ligt er nooit een horloge op mijn nachtkastje. Ik doe hem voor het slapen af en dan gaat hij op een standaard in de woonkamer. Of al eerder in een doos als ik al weet wat ik ga dragen de volgende dag.

1 like

3 likes

Bij mij gaan ze ‘s avonds standaard terug in de horlogedoos. Een kleine moeite en hierin zitten ze netjes en veilig. Aangezien ik hierdoor ‘s ochtends altijd langs de doos moet wissel ik ook vaker af en draag ik de hele collectie. Ik heb de horloges een tijdje op het nachtkastje gelegd maar dan doe je ‘s ochtends toch vaak voor het gemak dat horloge aan en wissel je minder af.

4 likes

Hier.

Ja ik weet dat die Speedie niet in een watch winder hoeft :wink:

4 likes

Ik heb er meestal wel een stuk of 5 - 6 op het nachtkastje liggen.
Voor de afwisseling, zal ik maar zeggen.

1 like

4 likes

Mijn presage en trouw horloge in hun doosje en mijn astron op een doekje aan de achterdeur waar altijd veel licht is :yum:

2 likes

Zo veel plek heb ik niet op mijn nachtkastje :sweat_smile:

1 like

Ik doe mijn horloge nooit af 's nachts.

3 likes

11 likes

Zoals in dit topic bedoel je: Het moet niet gekker worden

Ik doe hem overigens niet af. Blijft gewoon om de pols.

4 likes

In de horlogeband. Daar hebben alle horloges hun eigen plekje. 'S nachts neem ik regelmatig een trek van mijn damper, dus als ik mijn horloge op het nachtkastje zou leggen, zou ik haar er regelmatig afzwaaien.
's Morgens ga ik eerst naar mijn horlogeboxen om het horloge voor die dag uit te zoeken.

Edit: horlogebox

Hier krijg ik na 5 jaar HF nog steeds een glimlach van op m’n gezicht :joy:

On topic: ik heb de vreemde gewoonte om bijna al m’n horloges op de doos te leggen ipv erin. Geen idee waarom. Luiheid denk ik.
Als ik al naast m’n bed sta leg ik hem op het nachtkastje. Naast een stuk of wat andere die daar rondslingeren. Geen idee waarom die daar liggen. Luiheid denk ik.

3 likes

Alle horloges gaan in een van mijn 3 horlogeboxen.

nee, ik ga het niet vragen ook… :zipper_mouth_face:

2 likes

Watchroll. In een kluis. Op geheime locatie. Onder een Rottweiler. Van een schietgrage wapenhandelaar. Die overdag slaapt en 's nachts waakt. Achter een stalen deur. Op een beveiligd terrein. Achter het politiebureau.

4 likes

Lekker belangrijk krasjes, (eerlijk heb maar 1 horloge waarmee ik voorzichtig ben) de rest leg ik neer op de grond, op het nachtkastje in een lade, op de vriezer, op het aanrecht op de salontafel, op de boekenkast of in de boekenkast, of ik hou hem gewoon om, geen microvezel doekjes, geen poppen bedje met dekentje, het is een gebruiksvoorwerp.

7 likes