Waar leuk horloges te shoppen

Een honden kweker?
Ben benieuwd hoe dat in zn werk gaat!

Niet kakken Logie .

Glas zal altijd de de zwakke factor zijn, mijn hond hangt niet de hele dag aan mijn arm te bungelen hoor X(

En mijn gekozen nickname was eigenlijk niet eens op mijn hond gebaseerd maar op een scandinavisch rockbandje die ik vroeger wel grappig vond.
:smiley:

En nou weer back on-topic :}

iets kan wel pittbull bestendig zijn, maar mijn hond kraakt het dan toch nog.

Bert

Dan zullen ze wel dikke buikjes hebben!

Hahaha !

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,2925002 succes

Heb ik iets gemist? Waarom wordt de topicstarter zo afgeserveerd?

Haha komt goed, ik heb eeb dikke huid :)-D Heb vandaag bij een juwelier mijn vintage Eterna verkocht en daar heb ik een hele mooi Fortis Flieger gezien. Deze heeft wel heel erg mijn interesse gewekt.Nu hopen op een goede kerst !

Ik heb wel ā€œenkeleā€ horloges ondertussen en merk dat de Fortis Pilot steeds meer draagtijd krijgt. Is door zijn eenvoud en afwerking een horloge waar je van gaat houden. Dus (imho) zeker een aanrader !

Ik vind de Fortis ontwerpen wel wat hebben, inderdaad. (Maar ik ben al blij dat ik even geen duikers zie) Ze hebben alleen een beetje moeite met de ā€˜12’ op hun modellen… :smiley:

Ogenblik Schreef:

Waarom wordt de topicstarter
zo afgeserveerd?

Dat gevoel had ik niet. Ik hoop niet dat mijn suggesties over pitbull-resistant zo opgevat werden. Anders mijn excuses voor het misverstand.

Wat vind je van Maurice Lacroix?
Geen oude traditie, maar wel Swiss Made en binnen budget: Frederique Constant.

Frederique Constant is geen optie in dit geval precies vanwege geen traditie ( is geen waarde oordeel over het merk zelf ). Voor wat ik nu zoek is dat een absolute vereiste.
Niet omdat ik denk dat het beter is, maar omdat ik gewoon graag een dergelijk type horloge ( auto-swiss- heritage ) erbij wil hebben helemaal nadat ik gisteren afscheid heb genomen van mijn Eterna.

Maurice Lacroix is van wat ik ervan gezien heb wat te netjes voor mij, hoe langer ik rondkijk hoe meer ik steeds weer terug kom bij horloge’s die een ā€œtoolā€ uitstraling hebben en dan het liefst zo clean mogelijk en zonder al te veel knoppen dus geen chrono.

Fortis flieger - Oris BC3 Silver Lake, en meer van dat soort werk. Sinn spreekt mij ook aan maar past helaas niet in het plaatje van wat ik nu zoek dus dat zou een project voor de toekomst kunnen worden. Het hele zoeken is al de helft van de fun voor mij (tu)

Logie Schreef:

Een honden kweker?
Ben benieuwd hoe dat in zn werk gaat!

stekje in een glas met water waarschijnlijk…

Yep en dan voor het raam zetten, zonlicht is belangrijk. En 1 keer in de week water verschonen :)o

Bij Peters en Peters in Uden. Het merk Alpina

Ik weet niet of hij er tussen stond maar; Juwelier van Hooff in Deurne, verkoopt:

Hamilton
Longines
Fortis
Tissot
Oris
Rado

Zit wellicht iets voor je tussen?

Ook Antwerpen voor als jullie buurlanders eens naar de ā€œvogeltjesmarktā€ gaan.
Tensen, Colman, Slaets…alle drie op 1 vierkante kilometer.
Dan heb je zowat alles gezien. Van diesel, fossil, casio over hamilton, certina, tissot, victorinox, alpina, tudor tot breitling, cartier, hublot, parmegiani, rolex, iwc, jeager en zo verder en zo voort. Dagje van maken.

(tu)