Ik wil voor een gouden zakhorloge een massief gouden ketting kopen, alleen dat ze nergengs meer op voorraad zijn. Is er ergens een site, waar ik wat online kan zien?
Misschein eens vragen bij wat goudinkopers?
Als ze ze wel eens binnenkrijgen, willen ze je er wellicht een verkopen voor iets meer als de prijs die de goudsmelterij ervoor zal betalen. Bijkomend voordeel is dat de ketting dan ook oud is, net als het horlgoe wat je eraan hangt,tenzij je zo’n nieuw, glimmend quartz zakhorloge hebt…
Ik weet niet of het succesvol is, maar het proberen wellicht waard.
En anders een goed zoeken op de rikketik. Wellicht kan je er daar een vinden?
Succes ermee!
Aan de Rikketik en Juweliere heb ik ook al gedacht.
Maar de horloge is van 2000, dus bijna nieuw, en daar past weer een antieke ketting niet goed bij…
Gaat toch niet toevallig om deze http://www.chrono24.nl/rolex/zakhorloge-cellini--id2209504.htm?urlSubpath=/rolex/cellini--mod43.htm&models=43&manufacturerIds=221 ?
Hoi Contadino,
ja wel, deze horloge heb ik vandaag gekocht… Nu nog een ketting erbij, passend in stijl. Moet wel goud zijn.
Ik denk dat ik volgend weekeinde naar Houten zal rijden…
Mooie aanschaf !
Had zelf ook een aantal keren verlekkerd naar de advertentie gekeken, proficiat !
Veel geluk met het zoeken naar een geschikte ketting.
Misschien een idee om eens te informeren of een damesketting of armband vermaakt kan worden tot horlogeketting.
Misschien is Antwerpen een optie, veel winkeltjes met goudhandelaren.
Deze zitten aan de zijkant van het centraal-station.
Keuze genoeg daar.
Succes ermee (tu)
Proficiat!